יו"ר מכבי אשדוד: "להפועל ת"א הסיכוי הכי גבוה לנשור מהפלייאוף"

יו"ר הקבוצה אסולין מאמין כי אשדוד תיכנס לפלייאוף על חשבונה של הפועל ת"א. עוד הרחקה, רביעית לסטול.
היו"ר אסולין
היו"ר אסולין.

יו"ר מכבי אשדוד/באר טוביה, ארמונד אסולין, התייחס לסיכויי קבוצתו להיכנס לפלייאוף העליון, למקומות 1-8, לאחר הניצחון על נס ציונה, ביום שני 92:101. לא בטוח שאנשי הפועל ת"א יאהבו לקרוא את מה שהוא אומר.

אסולין: "אנחנו פוגשים במוצ"ש את נהריה בבית. לאחר מכן יוצאים להיכל מנורה והמשחק האחרון בבית מול חולון הפצועה. הפועל תל אביב פוגשת את 3 המובילות. מכבי ת"א, חולון וירושלים. באר שבע פוגשת את נס ציונה גליל והרצליה. על הנייר לפועל תל אביב יש סיכוי גבוה יותר לנשור מהפלייאוף".

הרחקה פעם רביעית. סטול (צילום: לירון מולדובן)

בתוך כך, שוב הורחק פול סטול שחקנה של הקובצה במשחק ליגה, לאחר שנקנס לפני שבוע ב-15 אלף שקלים. סטול הורחק מול נס ציונה בעבירה טכנית שנייה וזוהי הפעם הרביעית שלו שהוא מורחק. בקבוצה מקווים כי זה לא יפגע שוב בקבוצה שסקוקה לסטול, שנחשב לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה, אם לא הבולט שבהם. אסולין אמר בעבר על סטול: "עם פול סטול נחיה ונמות ספורטיבית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך