קריסטל ברדפורד חתמה במכבי בן בנות אשדוד

שחקנית בני הרצליה. כמו גם נופר שלום, עדי לוקס, אנט סנואו ונעה זליבנסקי. דניאל אדאמס כוכבת העונה שעברה לא תישאר, בגלל פערים כספיים.
קריסטל ברדפורד חתמה במכבי בן בנות אשדוד
ברדפורד (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)

החתמה חשובה למכבי בן בנות אשדוד. קריסטל ברדפורד, שחקנית בני הרצליה הצטרפה לקבוצה.

קריסטל ברדפורד (25, 1.83) שיחקה במכללת סנטרל מישיגן, שם רשמה ממוצעים של 17.3 נקודות ו-8.2 ריבאונדים. ב-2015 נבחרה במקום ה-7 בדראפט ה-WNBA ע"י הלוס אנג'לס ספארקס, במדיה שיחקה במשך עונה אחת.
לאחר מכן עברה לשחק בליגה הברזילאית, עד שבאמצע עונת 2016/17 עברה להפועל פ"ת, והעמידה בה ממוצעים של 16.5 נקודות ו-11.6 ריבאונדים. שיחקה גם באליצור חולון ונבחרה לחמישיית העונה כשהיא מעמידה ממוצעים מרשימים ביותר של 19.6 נקודות, 13.7 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים למשחק.

אלופה ופצועה. מכבי בן בנות אשדוד נכנעה לרמלה במשחק מספר 2
מתחיל בהחתמות.

בנוסף אשדוד החתימה את נופר שלום, עדי לוקס, אנט סנואו ונעה זליבנסקי.  המדובר בבנית קבוצה כבר עתה ולא בהמשך לקראת הפלייאוף, או בשלבים המתקדמים.

לגבי דניאל אדאמס, כרגע נראה כי היא לא תמשיך בעונה הבאה. בקבוצה היו רוצים לראות אותה, אבל לא ברור בכלל אם זה יקרה. גורם בקבוצה אמר כי מדובר בכסף וכרגע היא לא תישאר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך