135 פניות התקבלו במוקד קרן הפיצויים בגין נזקים ישירים באשדוד

לאחר תום הסבב הקשה שגבה את חייהם של 4 איש, קרן הפיצויים של רשות המיסים החלה לסייר באזורים הנפגעים וזאת בכדי לטפל בפניות בנוגע לפגיעות ברכוש ובמבנים - בין השאר הוצבה שמירה על בתים שנפגעו בצורה קשה
צפו במטח על אשדוד ועל היירוט של רקטה שעמדה להתפוצץ בעיר
צילום: דוברות המשטרה

לאחר סבב הלחימה הקצר שפקד את הדרום, רשות המיסים מפרסמת את הנתונים של "מוקד נזק דרום" – קרן הפיצויים בגין נזקים ישירים בדרום. אמש הגיעו עובדי הקרן לאזורים הנפגעים, על מנת לתת מענה ראשוני (דיור חלופי ושמירה) ולעדכן את האזרחים לגבי הזכויות שלהם.

אמש נפתח מוקד קרן הפיצויים בדרום. כ- 15 צוותים (שמאי/מהנדס ועובד הרשות) מטפלים בפניות שהתקבלו. הוצבה שמירה ב 4 מבנים. 10 משפחות פונו לבית מלון במימון הקרן.

בסך הכלבאשדוד הגיעו כ- 135 פניות בנוגע לנזקים במבנה וברכב, כשרובן הן בנוגע נפילה שגבתה את חייו של תושב אשדוד ברובע ו', במקום נגרם נזק רק למבנים, רכבים ועסקים במקום. להערכת המוקד המספר הזה עוד צפוי לעלות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך