מכבי פ"ת שרצתה VAR חזרה בה ולא יהיה שימוש כזה במחזור האחרון בפלייאוף התחתון

לאחר שמנהלת ליגת העל כבר הסכימה להשתמש ב-VAR (שופט וידאו) בפלייאוף התחתון במחזור הסיום, בתנאי שלא יהיו מתנגדות, הודיעו מכבי פ"ת וסכנין שכבר ירדה, שהן מתנגדות, לכן לא יהיה שימוש בו. זו אותה פ"ת שביקשה לפני פתיחת הפלייאוף התחתון מהמנהלת...להשתמש ב-VAR
מכבי פ"ת שרצתה VAR חזרה בה ולא יהיה שימוש כזה במחזור האחרון בפלייאוף התחתון
לא יהיה שימוש בו - VAR

לאחר שכבר נראה היה כי יהיה שימוש ב-VAR במשחקי המחזור האחרון בפלייאוף התחתון, הודיעה מנהלת ליגת העל כי לא יעשה בזה שימוש בגלל התנגדות מכבי פ"ת וסכנין, אגב כבר ירדה ליגה. מ.ס אשדוד רצתה במשך כל הזמן הזה, בוודאי במחזור האחרון את השימוש ב-VAR.

מהמנהלת נמסר: "בתום בדיקה מול הקבוצות לגבי הפעלת VAR במחזור האחרון בפלייאוף התחתון, עולה כי המועדונים מכבי פ״ת ואיחוד בני סכנין אינם תומכים בכך. שינוי כללי המשחק אפשרי רק בהסכמת כל המועדונים המעורבים ולכן ההחלטה המקורית נותרת בעינה ומשחקי הפלייאוף התחתון ישוחקו ללא VAR כפי שהיה עד כה".

למי ששכח וכנראה במכבי פ"ת שכחו הם הוציאו ב-28.2, לפני פתיחת הפלייאוף התחתון הודעה כי הם מבקשים להשתמש במשחקי הפלייאוף התחתון ב-VAR. עכשיו הם הודיעו על התנגדותם. אז הם דרשו את השימוש בגלל: "יש חשיבות רבה למניעת טעויות שעשויות (הטעות במקור – מס.) לקבוע את זהות היורדת"

הבקשה של מכבי פ"ת מהמנהלת ל-VAR

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך