קבוצת הכדוריד של אשדוד תארח בבית את ראשל"צ בחצי הגמר יד

בעקבות החזרה לשגרה ואישור שקיבלה על ידי הגורמים המוסמכים בעקבות שינוי המצב הביטחוני. אשדוד כבר מצאה אולם חלופי למשחק מספר 4 מול הפועל ראשל"צ, אבל לבסוף תשחק בבית. ניצחון והיא בגמר יד. עוד הישג היסטורי עבורה.
קבוצת הכדוריד של אשדוד תארח בבית את ראשל"צ בחצי הגמר יד
גאבור לנגהאנס מול הםועל ראשל"צ (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

מועדון הכדוריד של הפועל אשדוד הודיע הבוקר, שני, כי המשחק ה-4 בחצי גמר הפליאוף בליגת ווינר בכדוריד הערב (19:30) מול הפועל ראשל"צ שב להתקיים באולם הביתי במקיף ט' בעיר, בעקבות החזרה לשגרה ואישור שקיבלה על ידי הגורמים המוסמכים בעקבות שינוי המצב הביטחוני.

אתמול ראשון, אשדוד חיפשה אולם חלופי, בכדי  לערוך, את המשחק, בגלל הירי על העיר. היא מצאה אולם, את 'בבית מכבי' בראשל"צ,  אבל כבר אז באשדוד ביקשו לקיים הערכת מצב סופית עד היום בשעה 14:00, במידה וגורמי הביטחון יאפשרו לקיים את המשחק בכל זאת באולם הביתי במקיף ט'. כעת עם החזרה לשגרה היא תשחק בבית.

ניצחון שלה הערב על הפועל ראשל"צ והיא תעלה לגמר יד. אשדוד מובילה 1:2 בסדרה של הטוב מ-5. הפועל ראשל"צ היא האלופה והדחה שלה תביא בכל מקרה לאלופה חדשה, אשדוד או אולי מכבי ראשל"צ שמסתמנת כעולה הנוספת לגמר יד. עלייה של אשדוד לגמר יד, היא עוד הישג היסטורי, שכם זו הפעם הראשונה שזה יקרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך