חוזרים לשיגרה: פיקוד העורף הסיר את המגבלות, חוזרים ללימודים ב-09:00

בשעה 04.30 לפנות בוקר נכנסה לתקופה הפסקת אש מול החמאס. פיקוד העורף הודיע על הסרת המגבלות והלימודים באשדוד יחודשו בכל מערכת החינוך מהשעה 09.00. בחינת הבגרות באזרחות שאמורה הייתה להתקיים היום, תידחה למועד אחר. בסבב היו 690 שיגורים לשטח ישראל, 240 יורטו על ידי כיפת ברזל. המחיר גבה 4 הרוגים אחד מהם הוא פנחס מנחם פשווזמן מאשדוד.

לאחר שהושגה הסכמה על הפסקת אש ולאחר שלא נורו מטחים מאמש, פיקוד העורף הוציא הודעה כי הוסרו כל המגבלות שהיו עד כה, והתקבלה החלטה משותפת עם עיריית אשדוד על החזרת הלימודים בכל מערכת החינוך באשדוד החל משעה 09:00.

בהודעה של עריית אשדוד נמסר:תושבי אשדוד היקרים, פיקוד העורף הודיע על הסרת כל המגבלות, ולכן קיבלנו החלטה משותפת על החזרת הלימודים בכל מערכת החינוך באשדוד החל מהשעה 9:00. מאחל לכולנו חזרה לשגרה בטוחה ומוצלחת".

בחינת הבגרות באזרחות שאמורה ייתה להיערך היום ונדחתה לא תיערך לתושבי הדרום ובותכם כמובן תלמידי אשדוד.  היא תדחה למועד אחר. בחינת הבגרות בפיזיקה שאמורה להתקיים מחר, שלישי, תיערך כסדרה.

ראש מינהל החינוך, אריה מימון הביר הודעה לבתי הספר: "היום נחזור ללמידה מדורגת בתיהס ומוסדות החינול יפתחו באופן מלא כאשר הבוקר יוקדש בכיתות לשיחות ואוורור רגשות בשיתוף היועצות. הגעת התלמידים נתונה לשיקול דעתם של ההורים. יש להפנות כל מקרה של חרדות אלינו לטיפול".

מתחילת ירי תלול-המסלול לשטח מדינת ישראל זוהו כ-690 שיגורים לשטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל יירטו למעלה מ-240 שיגורים. מספר ההרוגים בישראל בסבב ההסלמה עומד לפי שעה על ארבעה, ובנוסף נפצעו מאות בני אדם ברמות פגיעה שונות, כמה מהם באורח קשה. ראשון נהרג משה אגדי מאשקלון, שנפגע מפגיעת רקטה בלילה שבין שבת לראשון. בצהריים נהרגו שני בני אדם: זאיד אלחמאמדה (41), תושב הכפר סוואיוין שבנגב, שנפגע מרקטה במפעל באזור התעשייה באשקלון, ומשה פדר (60), שמכוניתו נפגעה מירי נ"ט מעזה בעת שנסע ליד יד מרדכי. בשעות הערב נהרג פנחס מנחם פשווזמן (21) מפגיעת רקטה ברחוב באשדוד בעת שרץ לחפש מחסה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך