הערכת מצב: ראש העיר ומפקדי פיקוד העורף ומחוז דרום נפגשו

המתח באזור הדרום בכלל ובאשדוד בפרט עולה מדרגה בעקבות שרשרת החיסולים ברצועת עזה והגברת התקיפות, בינתיים בעיר אשדוד ממשיכים להתמגן בחירום ומפקד פיקוד העורף הגיעה לפגישה חשובה עם ראש העיר יחיאל לסרי
הערכת מצב: ראש העיר ומפקדי פיקוד העורף ומחוז דרום נפגשו

ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי נפגש היום עם מפקד פיקוד העורף האלוף תמר ידעי ועם מפקד מחוז דרום, אל״ם יוסי כהן, וסקר בפניהם את הערכות הרשות העירונית ופעילותה מאז החלה הלחימה אתמול בבוקר.

ראש העיר, תיאר את המעבר המהיר של כלל יחידות העירייה משגרה לחירום וכניסת העיר למוד חירום. ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי: "החל מאתמול אנחנו בשגרת חירום. העירייה ממשיכה לתת את מלוא השירותים העירוניים וכעת מנוהלת גם בשגרת חירום".

מדברי מפקד פיקוד העורף: ״אני רוצה לשוב ולהדגיש את חשיבות השמעות הציבור להנחיות פיקוד העורף, כפי שראינו במהלך היום, יש בכוחן של אלה להציל חיים, פיקוד העורף פרוס עם כוחותיו בעיר למתן מענה לאירועי סיוע וחילוץ אוכלוסיה".

בנוסף , האלוף ומפקד המחוז ציינו לחיוב את הערכות העיר אשדוד בנושא חירום. "העיר בהנהגתך פועלת באופן מקצועי מאוד. זה נותן לנו שקט ויכולת להתמקד בסיוע במקומות אחרים הזקוקים לנו. פיקוד העורף עומד לרשותכם וייתן כל סיוע במידה ותצטרכו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך