בעלה של חנה גור הותקף בדרך למקלט

בעלה של הזמרת, בן לוי, הותקף לדבריה על ידי 8 גברים שחסמו את הדרך למקלט, בעת האזעקה, בבניין שהם גרים בו. הוגשה תלונה. גור פרסמה פוסט: "זה יכל היה להיגמר אחרת לגמרי אך בן בחר שלא להגיב באלימות וזו גבורה בעיני".
בעלה של חנה גור הותקף בדרך למקלט
הפציעה של בן לוי. (צילום: פייסבוק)

חנה גור הזמרת מאשדוד פירטה בפוסט קשה את העובדה שבעלה בן לוי, הותקף בעת שניסה להגיע למקלט באחת האזעקות, על ידי 8 גברים.

גור כתבה בין הייתר: "אמי ואני חסמנו בגופינו את החבורה רק כדי למנוע אלימות ובכל זאת כך הסתיים המקרה! מזכירה שהיינו בדרך למקלט. הגשנו תלונה במשטרה ובדרך יוגשו צווי הרחקה לכל אלה שלא גרים פה".

סימן לאלימות שעבר. בן לוי.

בפוסט המלא היא כתבה: "הרגע חזרנו מטרם אחרי שבן הותקף בחדר המדרגות שלנו ע"י חבורה של גברים שסירבו לזוז מהמדרגות בדרכנו למקלט (אחרי ששמענו אזעקה). מתוך 8 גברים אחד מהם שכן שלנו וכל השאר חבריו. אחד מהם העיף לבן אגרוף ופצע אותו. כרגע הוא עם זעזוע מח, כאב ראש מטורף וצלקת שתישאר לתמיד לדברי הרופא.אני משתפת אתכם כי אנחנו מזועזעים!!! אמי ואני חסמנו בגופינו את החבורה רק כדי למנוע אלימות ובכל זאת כך הסתיים המקרה! מזכירה שהיינו בדרך למקלט. הגשנו תלונה במשטרה ובדרך יוגשו צווי הרחקה לכל אלה שלא גרים פה!זו רק ההתחלה מבחינתי למיגור האלימות.לא בביתי! ולא בחדר המדרגות שלי! זה יכל היה להיגמר אחרת לגמרי אך בן בחר שלא להגיב באלימות וזו גבורה בעיני!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך