עובדי הנמל בתשובה לחמאס: "עובדים גם בזמן ירי על אשדוד. לא סופרים אתכם"

חמאס פרסם סרטון שבו הוא מאיים לפגוע במספר אתרים בישראל בינהם נמל אשדוד. עובדי הנמל בחרו להגיע כרגיל גם תחת ירי על העיר, במוצאי השבת ולעבוד. אבי אבן חיים חבר הועד: "העובדים בחרו לעבוד למרות הכל וימשיכו לשרת את המדינה בגשם בקור בחום ובמלחמה. אנחנו לא סופרים את חמאס" - צפו
עובדי נמל אשדוד מגישים תביעות אישיות נגד הנהלת הנמל
נמל אשדוד.

עובדי נמל אשדוד העבירו היום מסר לאימוי חמאס: "נמשיך לעבוד גם תחת הירי שלכם. אותנו לא תפחידו". כזכור חמאס פרסם סרטון שבו הוא מאיים לפגוע במספר אתרים בישראל בינהם נמל אשדוד.

העובדים הגיעו לעבוד במוצאי השבת ואפילו תגברו את המשמרות. הכל תחת אזעקות צבע אדום ותחת יירוטים. אבי אבן חיים חבר הוועד אמר: "העובדים בחרו לעבוד למרות הכל וימשיכו לשרת את המדינה בגשם בקור בחום ובמלחמה. אנחנו לא סופרים את חמאס".

אבן חיים המשיך: "אנחנו תחת טילים ועובדים בלי הגנה מלאה בשביל המדינה והתושבים. יכולנו לא לעבוד, אבל בחרנו שכן. זו התשובה לחמאס ולארגוני הטרור. עובדי הנמל מגלים אחריות ועובדים תחת אש מנופחים מגאווה למען מדינה. המנופאים עובדים בגובה רב ומה שמגן עלהם זו קסדה והאלוהים".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך