פיקוד העורף ועיריית אשדוד הודיעו: מחר לא יתקיימו לימודים באשדוד

ההחלטה התקבלה לפני זמן קצר, בה גם הוחלט לבטל אירועים וכינוסים גדולים במיוחד, ההחלטה תקפה עד מחר בשמונה בערב, אז תצא הודעה חדשה ועדכנית בעניין
פיקוד העורף ועיריית אשדוד הודיעו: מחר לא יתקיימו לימודים באשדוד

לפני דקות אחדות פיקוד העורף הוציא הודעה מיוחדת בה אמרו כי התקבלה ההחלטה שבאשדוד לא יתקיימו לימודים, נוכח המצב הביטחוני הקשה הקיים באזורנו.

פיקוד העורף החליט לא לקיים את הלימודים ביישובי עוטף עזה, שדרות, אופקים, נתיבות, אשקלון, באר שבע, אשדוד, קריית גת, קריית מלאכי ויבנה, וכמובן כל היישובים הסמוכים, כאשר בפיקוד העורף קוראים לזה הקו שמוביל מעזה ועד יבנה.

בשעה זו מקיימת עיריית אשדוד הערכת מצב ביטחונית, יחד עם כל גורמי הביטחון העירוניים, ובסופה תצא הודעה מטעם הנהלת העיר והעומד בראשה.

מעיריית אשדוד נמסר: בתום הערכת מצב שקיים ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי עם פיקוד העורף וכל גורמי הביטחון העירוניים, הוחלט שמחר לא יתקיימו לימודים בכל מערכת החינוך בעיר, כולל החינוך המיוחד. כמו כן מותרת התקהלות עד 300 איש באולמות סגורים וממוגנים. בשטחים פתוחים אסורה כל התקהלות.

הציבור מתבקש לשמור על דריכות ועירנות ולהיות ערוכים לכל שינוי במצב הבטחוני. זה הזמן לוודא שחדר המיגון נקי וערוך לשהייה ובני הבית מכירים את הנחיות ההתגוננות.

אנו מזכירים כי אזור האזעקות באשדוד הוא "לכיש 271". אנא עקבו אחר אמצעי התקשורת וככל שיהיו שינויים נעדכן אתכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך