כבוד! סמ"ר דניאל קופף מאשדוד מצטיין נשיא המדינה

סמ"ר דניאל קופף, תושב אשדוד משרת כחובש פלוגתי בגדוד גפן בבה"ד 1, יהיה בין 120 מצטייני הנשיא ביום העצמאות. דניאל: "אני שמח שזה מוסיף כבוד גם לעיר שלי".
כבוד! סמ"ר דניאל קופף מאשדוד מצטיין נשיא המדינה
סמ"ר דניאל קופף. "כולם יידעו שאני מאשדוד".
ביום חמישי, יום העצמאות התשע"ט, ה- 71 למדינת ישראל, בין 120 קצינים וחיילים מצטייני נשיא המדינה, יהיה גם סמ"ר דניאל קופף, תושב אשדוד המשרת כחובש פלוגתי בגדוד גפן בבה"ד 1.
דניאל התגייס בנובמבר 2016 כלוחם בחטיבת הנח"ל. במסגרת המסלול יצא לקורס חובשים ובהמשך שובץ כחופ"ל בבית הספר לקצינים- בה"ד 1. במהלך שירותו טיפל בפצועים בתאונות דרכים ובחיילים. על ההצטיינות מספר, "מרגש אותי שמעריכים את החייל הפשוט".
למרות קשיים מבית מבצע דניאל את תפקידו באופן הראוי לשבח. הוא מפגין יכולות אישיות ומקצועיות מיוחדות, חונך ולוקח חלק בפעילויות מגוונות ביחידה, מתנדב לכל משימה ומסייע רבות לחבריו. דניאל אהוד, יסודי ובעל מוטיבציה להצליח. כמו כן, מהווה דוגמא ומופת לכלל חיילי היחידה. אי לכך, נבחר להימנות בין 120 מצטייני נשיא המדינה השנה.
טקס מצטייני הנשיא.

כל הכבוד דניאל

"תודה"

מתרגש?

"זה אחד מאותות ההצטיינות הגבוהים שחייל בסדיר יכול לקבל בצה"ל. אז כן, מאוד מתרגש".

תספר למה דווקא אה מכולם קיבלת?

"אני לא יודע על מה ההצטיינות, אולי על הטיפולים והדאגה לחיילים אולי על הדאגה לכל ענייני הרופאה של הפלוגה".

אל תהיה צנוע

"אני מאמין שיש ככה אירועים במהלך התקופה השנה האחרונה שעליה קיבלתי"

הבנתי שממש הצלת חיים לאחרונה בתאונה קשה ליד הבסיס

"אני מעדיף שלא להרחיב. הייתה תאונה קשה ליד הבסיס. היינו בכוננות וקפצנו. היינו צוות גדול, לא רק אני, והצלנו חיים של אזרחים וחיילם שהיו בארוע".

יש עכשיו הרבה אשדודים שגאים בך. אתה מייצג עיר

"כל הזמן שאולים אותי  מאיפה אני. התמונה שלי תהיה משודרת בטלוויזה ותהיה על ספר מיוחד ויהיה רשום שאני מאשדוד. אני שמח שזה מוסיף כבוד גם לעיר שלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך