גמר יד: משחק מספר 3 בשישי בראשון לציון

כרגע התוצה היא 1:1. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תתארח בנחלת יהודה (16:30, שידור ישיר בערוץ הספורט) אצל הפועל ראשל"צ. ניצחון של אשדוד יכול להביא למשחק הכרעה במפגש הבא אצלה בבית, הפסד יכול להביא לאותו המצב רק לטובת ראשל"צ.
גמר יד: משחק מספר 3 בשישי בראשון לציון
יובל גררה מול טומיסלב סטויקוביץ שוער אשדוד. (צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד).

ביום שישי, תארח הפועל ראשל"צ בנחלת יהודה (16:30, שידור ישיר בערוץ הספורט), את הפועל אשדוד למשחק מספר 3 בסדרת חצי הגמר יד. התוצאה כרגע היא 1:1. אשדוד תנסה לנצח ולהעביר אליה את הביתיות. הסדרה היא של הטוב מ-5. מי שתנצח תוכל במחזור הבא להכריע את הסדרה.

החזרה של גאבור לנגהאנס הזר הגרמני של אשדוד הייתה משמעותית. במשחק הראשון הוא סבל ממתיחה בשריר התאומים ולא שיחק. בשני, הוא שיחק ואשדוד נראתה קבוצה לגמרי אחרת. לנגהאנס סיים כמבקיע המצטיין עם 8 שערים. המקשר הגרמני סיפק אסיסטים, ואיתו אשדוד כבשה 5 שערים יותר מאשר הבקיעה במשחק הראשון (26:29 להפועל ראשל"צ). גם טומיסלאב סטויקוביץ' מאשדוד, סיפק 15  עצירות (יותר משני השוערים של הפועל יחד – פדז'ה דיאנוביץ' ומושיקו אלימלך שעצרו 10 כדורים).

שון סלס שכבש במשחק הראשון 7 שערים מ-11 ניסיונות, לא הבקיע במשחק האחרון. איתי סורקיס שעשה בראשון 5 מ-5, הבקיע רק שער אחד במשחק השני. עוז חממי החטיא 3 פעמים מהפינה, מצבי הבקעה שהוא מסיים בדרך כלל באחוזים גבוהים. יובל גררה עם אחוזי הבקעה נמוכים. הוא אומנם כבש 8 שערים בשני המשחקים, אבל מתוך 17 ניסיונות בצמד המשחקים – 47%.

 אחד הנתונים שחוזרים על עצמם הוא הסקור הכולל הכמעט קבוע במפגשים בין אשדוד להפועל ראשל"צ בליגה ובפליאוף – 56 שערים הובקעו בכל אחד משניים משלושת המפגשים האחרונים (ב-26:30 במחזור ה-22 של הפועל ראשל"צ באשדוד, ו-25:31 של אשדוד על הפועל ראשל"צ במפגש האחרון בחצי גמר הפליאוף). 55 שערים נכבשו במשחק הראשון בחצי גמר הפליאוף (ב-26:29 לראשל"צ), ו-53 במפגש הליגה הראשון במחזור ה-11 (24:29 לאשדוד).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך