בוחבוט לקראת בית"ר: "נבוא לטדי כשהיעד הוא לנצח"

בוחבוט התייחס למשחק החשוב במוצאי השבת בטדי , לפרישה של יוסי בניון שתקדם למשחק וליחסים שלו עם משה אוחיון: "משה אוחיון הוא איש מקצוע יוצא מן הכלל שאני משלים אותו והוא משלים אותי ואני חושב שאם נעשה את זה ונשאר בליגה זה יהיה הרבה בזכות המרקם החברתי והצוות המדהים שיש פה".
מאמן מ.ס אשדוד
סוגר מעגל עם בניון. בוחבוט

מ.ס אשדוד תגיע במוצאי השבת למשחק על עונה שלמה. יודעים את זה. אשדוד תתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים והיא זקוקה לניצחון. אבי בוחבוט התייחס למשחק החשוב

בוחבוט:״עשינו משחק יוצא מן הכלל בשבת האחרונה מול מכבי פ"ת, עכשיו זה משחק מאוד גורלי וחשוב.  גם לפני המשחק עם פתח תקווה, נתנו לעצמנו יעד לנצח את המשחק הזה ועכשיו נבוא לטדי עם אותו היעד".

בוחבוט המשיך: "מגיע קרדיט לשחקנים, הם מתאמנים קשה, עובדים ומחויבים וראינו את זה גם במשחקים האחרונים וגם באימונים. אני מאוד אוהב את החיבור של השחקנים, בין הצוות לשחקנים, אני הרבה שנים בכדורגל אומנם שנה ראשונה בליגת העל אבל הרבה זמן לא נתקלתי באנשים כאלה מדהימים, מקצוענים ומוכשרים. משה אוחיון הוא איש מקצוע יוצא מן הכלל שאני משלים אותו והוא משלים אותי ואני חושב שאם נעשה את זה ונשאר בליגה זה יהיה הרבה בזכות המרקם החברתי והצוות המדהים שיש פה".

על הטקס ליוסי בניון, שפורש, שיקדם למשחק בשבת אמר: ״אנחנו מאוד מכבדים את הטקס וגם את בניון עצמו שהוא אגדת כדורגל ואני אישית גם אימנתי אות, אז זו סגירת מעגל. אבל אנחנו שמים את הדברים האלה בצד נתמקד בעצמנו כי אם נתחיל להסתכל על כל מה שקורה מסביב יכול להיות שגם ניגרר לכל ההצגה הזאת וזה לא טוב לנו. אנחנו דרוכים עם עצמנו ונבוא נטו לשחק, נכבד את בניון אבל לא מעבר לזה״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך