סרטי השבוע הבא בסינמטק אשדוד

סרטי השבוע הבא בסינמטק אשדוד: אידה והשקר הטוב עם ריס וית'רספון

"אידה" (פולין-דנמרק, 2013) -יום שני ,15 ביוני 2015 ,בשעה 19:00.
אנה היא צעירה בודדה שגדלה כל חייה בבית יתומים פולני הממוקם בתוך מנזר. רגע לפני שהיא נודרת את נדר הנזירות שלה, היא נקראת אל אם המנזר, המבקשת ממנה לצאת למסע ולפגוש קרובת משפחה מסתורית. המסע מוביל את אנה לגלות את קורות משפחתה היהודית לפני ותוך כדי המלחמה.

שחקנים:אגתה קולשה, אגתה טרז'בוקובסקה, במאי:פאבל פאבליקובסקי, מפיק: אריק אברהם, צלם: לוקאס זל, עורך: ירוסלב קמינסקי, מוסיקה: כריסטיאן אנדרסן.

סינמטק אשדוד באגף התרבות של מרכז קהילתי "בית לברון", רח' נתן אלבז 25 , אשדוד. למידע והזמנות התקשרו 08-8555834
7u6rh9y0

"השקר הטוב" (ארה"ב 2014) – יום רביעי, 17 ביוני 2015, בשעה 19:00.
.קראו להם "הילדים האבודים". הם התייתמו במהלך מלחמת האזרחים שפרצה בסודן בשנת 1983 וצעדו על רגליהם אלפי קילומטרים בחיפוש אחר מחסה. 15 שנה לאחר מכן ומאמץ הומניטרי בינלאומי מארגן את בואם של 3,600 סודנים לארה"ב. אחת מקבוצות הפליטים הסודנים מגיעה לקנזס ואילו את פניהם מקבלת קרי דיוויס, יועצת תעסוקה, שתפקידה למצוא לכל אחד מהם פרנסה – משימה לא פשוטה בהתחשב בעובדה שהם לא ראו בחייהם חפצים אלמנטריים כמו קשיות, מתגי אור או פלאפונים. למרות שקרי החליטה להתמקד במטרה שלה ולא להיקשר רגשית לפליטים, היא והמנהל שלה, ג'ק, הופכים עם הזמן לשותפים פעילים במפגש התרבויות. שחקנים:ריס וית'רספון, קורי סטול,שרה בייקר, ארנולד אוסנג.

במאי:פיליפ פלרדו,תסריט: מרגרט נייגל, הפקה: בריאן גרייזר, רון האוורד, צילום: רולנד פלנטה, עריכה: ריצ'רד קומו, מוסיקה: טרבור רבין.

סינמטק אשדוד באגף התרבות של מרכז קהילתי "בית לברון",רח' נתן אלבז 25 ,אשדוד.למידע והזמנות התקשרו 08-8555834

quaelnfg

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך