הפתעה לנוסעי תחנת רכבת אשדוד – פסים מוסיקאליים

שיתוף פעולה בין רכבת ישראל למיזם חברתי 60 זמרים, ביניהם אנשים עם מוגבלות, הגיעו אל תחנות הרכבת ברחבי הארץ ושרו את מיטב השירים הישראלים, במטרה לחבר בין קצוות החברה הישראלית
הפתעה לנוסעי תחנת רכבת אשדוד - פסים מוסיקאליים
מקהלה בתחנה צילום: דוברות רכבת ישראל

היום (שלישי) חיכתה לנוסעים בשעה עשר בתחנת רכבת אשדוד הארץ הפתעה מיוחדת.
60 זמרים, ביניהם אנשים עם מוגבלות, אשר התאגדו ל-3 מקהלות, פשטו על תשע תחנות רכבת ברחבי הארץ, והנעימו את זמנם של הנוסעים בשירים ישראלים ידועים.
מדובר על מיזם החברתי שהוקם לפני 4 שנים ע"י אורי שחר, שחיפש מודל לשילוב שוויוני במוזיקה וחלם להקים מקהלה משולבת של אנשים עם מוגבלויות .

 

המקהלות יצאו מתחנות עכו אשדוד והוד השרון, לכיוון תל אביב, לנסיעה שנועדה להעביר מסר לנו, כחברה, לצאת מאזור הנוחות ולאפשר לעצמינו להכיר את השונה ולהגביר את הסובלנות.

רכבת ישראל

בדרך לתל אביב המקהלות עצרו ב-9 תחנות ביניים לשירה סביב הפסנתרים המוצבים בתחנה כבדרך קבע.
האירוע הסתיים כאשר כל 60 הזמרים נפגשו בתחנת תל אביב ההגנה, לשירה משותפת, מרגשת ועוצמתית, המסמלת את התאחדותה של החברה הישראלית מכל קצוות תבל.

מנהל המיזם, אורי שחר: " אחרי עבודה מאומצת של שישה חודשים בהם כל להקה עבדה בנפרד, אני נרגש יחד עם נוסעי הרכבת לחוות יחד איתם את היצירה המשותפת של כל הלהקות שרות יחד.
אני מקווה להפוך את השיתוף פעולה עם רכבת ישראל למסורת שנתית."

מרכבת ישראל נמסר: מעל רבע מיליון נוסעים ברכבת מידי יום, ואלה נמנים על כל קצוות החברה הישראלית. שמחנו לשתף פעולה עם המיזם המקסים, ואנו מקווים כי בזכות מיזמים כאלה ואחרים, תמשיך החברה הישראלית בדרך הנכונה ותתקדם ."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך