רופאים מאתיופיה הגיעו לבקר באשדוד

רופאים מהעיר בהר דר שבאתיופיה הגיעו לאשדוד וביקשו להכיר את העיר התאומה של עיר מולדתם. הרקע לביקור: יוזמה של בית חולים בלינסון אשר הזמין את הרופאים מאתיופיה להשתלמות מקצועית בבית החולים. התוצאה: שילוב עבודה וביקור הכרות עם אשדוד.

פרופ' קשתן מבית החולים בלינסון אולי לא מכיר את הקשר בין העיר בהר דר שבאתיופיה לאשדוד. הוא אולי לא ידע כי בין שתי הערים הללו קיימת ברית ערים תאומות וכבר התקיימו כמה חילופי משלחות וביקורים הדדיים בין השתיים. אבל פרופ' קשתן כן מבקש לקיים קשר מקצועי עם קולגות בתחום הרפואה ובמסגרת זו הוא הזמין רופאים מאתיופיה להשתלמות מקצועית בבית החולים בלינסון, שם הוא עובד.

הרופאים מאתיופיה באו מהעיר בהר דר, העיר התאומה של אשדוד. הם היו אורחי בית החולים בלינסון אשר נשא את כל עלויות האירוח וההשתלמות בבית החולים. אבל הרופאים לא הסתפקו רק בהשתלמות מקצועית אלא ביקשו לבוא ולבקר באשדוד – העיר התאומה לבהר דר.

החיבור בין הרופאים לאשדוד נעשה באמצעות מר שמואל מהרט, מנהל מחלקת עולים במינהל לשירותים חברתיים. שמואל יצר את החיבור בין הרופאים לגב' אריאלה רוזנטל, מנהלת מחלקת קשרי חוץ של עיריית אשדוד, אשר מיהרה להרים את הכפפה ודאגה לארח את הרופאים באשדוד.

"ערכנו לאורחים שלנו סיור מודרך ברחבי העיר והצגנו בפניהם את כל מעלותיה של אשדוד" אומרת אריאלה ומציינת את ההתעניינות שלהם בתולדות העיר, במגמות העתידיות ובמיוחד בבניית בית החולים החדש. "הם הופתעו מאוד מיופייה של אשדוד אבל יותר מכל הם ביקשו כי בעתיד, לכשיפתח בית החולים באשדוד, הם ירצו למסד קשר מקצועי ושיתופי פעולה עם בית החולים בבהר דר!"

ואכן, בסיור שנערך בעיר הם התעכבו באתר בית החולים ההולך ונבנה והתרשמו מתוכניות בית החולים. הם שמעו על כך שבית החולים עומד בתקני בנייה ירוקה ושהוא מותאם לפעול גם בחירום ותחת ירי טילים. גודל בית החולים והעובדה שהוא אמור להיפתח בעוד כשנתיים הצית במוחם את המחשבה לשיתופי הפעולה.

בתמונה: הרופאים מאתיופיה בבית החולים בלינסון, רגע לפני שהגיעו לאשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך