נפרדו מהפלייאוף בתבוסה. אשדוד נוצחה על ידי הפועל ת"א 76:104

הפועל ת"א ניצחה את מכבי אשדוד/באר טוביה 76:104 בקרב ישיר על המקום ברבע הגמר ופתחה ממנה פער של משחק וחצי, וגמרה לה כמעט סופית את חלום הפלייאוף.
נפרדו מהפלייאוף בתבוסה. אשדוד נוצחה על ידי הפועל ת"א 76:104
.טולפסן מתקשה מול הגנת ת"א. (צילום: עודד קרני)

ארבעה מחזורים לסיום העונה, הפועל "SP מצר" ת"א עשתה הערב (שני) צעד גדול להבטחת מקומה ברבע גמר הפלייאוף, על חשובנה של מכבי אשדוד באר טוביה, שהתרחקה כמעט סופית משם. האדומים קטעו רצף קצר של שני הפסדים עם אחד ממשחקיהם הטובים ביותר לאחרונה, בו שלטו מההתחלה ועד לסיום וגברו לראשונה העונה בליגה על מכבי אשדוד/באר טוביה, 76:104.

אשדוד המשיכה את ההופעה הרעה מהשבוע שעבר והתרחקה מאוד מהפלייאוף. היא זרקה 36 פעמים לשלוש לעומת 23 בלבד לשתיים, איבדה 24 כדורים ונכנעה ללא תנאי מתחת לסלים (43:24 בריבאונדים, 50:26 בנקודות בצבע). מארק טולפסן עשה אמנם עוד צעד לתואר מלך הסלים עם 25 נקודות וחמש שלשות, אבל זה לא הספיק לניצחון הפעם. פול סטול, שנעצר על 9 נקודות וקלע רק 1 מ-8 מעבר לקשת, ייבקר בוועדת המשמעת לאחר שכרטיסו נלקח על ידי השופטים בסיום.

הפועל ת"א זכרה היטב את מה שעשו לה "הדולפינים" בביקור הקודם בהיכל קבוצת שלמה וטרפו את הפרקט מהפתיחה. הם קלעו באחוזים מצוינים מכל הטווחים – 67% לשתיים, 35% לשלוש ו-87% מהקו – השיגו נקודות קלות במתפרצות וקיבלו לא פחות משבעה אדומים בדו-ספרתי, בהובלת תומר גינת שקיבל לפני המשחק מגן על הגעתו ל-1,000 נקודות בליגה. ים מדר, שעלה אתמול עם קבוצת הנוער לגמר הפלייאוף, קלע שיא קריירה של 10 נקודות בבוגרים ודשון סטיבנס היה אחראי על החלק האמנותי עם דאנקים שייכנסו למהלכי השבוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך