דוקו צלמים במצוות לשמח חתן וכלה

שלומי בסו מדוקו צלמים, צלם ידוע ומוכר מאשדוד, בחר לשמח חתן וכלה שלא יכולים להרשות לעצמם לשכור את שירותיו ופירסם סטטוס מחמם לב בפייסבוק, שפונה לאנשים שבמידה והם מכירים זוג כזה, שיפנו אליהם במייל או בדף הפייסבוק והם יספקו להם צילום לאירוע במתנה.

כשעושים הכנות לחתונה יש אין ספור דברים שצריך לטפל בהם, ממציאת אולם אירועים, בחירת מנות, תקליטן ועד צלם שיתעד את האירוע, מעבר לזה שזאת התעסקות דיי מפרכת, זה עסק שגורם לנטל כלכלי לא קטן.

ולמרבה הצער בישראל 2015, יש גם זוגות בעלי אמצעים כלכליים דלים, שאין להם אפשרות לשלם על צלם או תקליטן, מה שגורם צער לחתן וכלה המיועדים.

שלומי בסו מדוקו צלמים, צלם ידוע ומוכר מאשדוד, בחר לשמח חתן וכלה שלא יכולים להרשות לעצמם לשכור את שירותיו ופירסם סטטוס מחמם לב, שפונה לאנשים שבמידה והם מכירים זוג כזה, שיפנו אליהם במייל או בדף הפייסבוק והם יספקו להם צילום לאירוע במתנה.

וכך שלומי בסו מדוקו צלמים פירסם בדף הפייסבוק שלו:
חברים יקרים: לשתף !
מצוות שמחת חתן וכלה היא מצווה ענקית, לי באופן אישי יש המון מצוות שאני רוצה ולא תמיד מצליח לעשות! 'ואהבת לרעך כמוך'. אז החלטתי יחד עם כל צוות דוקו צלמים לשלב את מה שאנחנו יודעים לעשות עם אחת המצוות הגדולות ביותר שיש :
אם שמעתם או אתם מכירים זוג לפני חתונה שאין באפשרותם לתעד את היום המאושר ביותר שלהם אנו נשמח לתרום את הצילום לגמרי במתנה ובאהבה גדולה.
לפניות בדף הפייסבוק : דוקו צלמים (בעברית )
ולמייל: DOCOPHOTO53@gmail.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך