ללא שליטה: שריפה ענקית משתוללת סמוך לאשדוד

כוחות רבים מתחנת אשדוד ואשקלון בסיוע מתנדבים מנסים ללא הצלחה להשתלט על האש, בשלב זה טרם ידוע על נפגעים, צפו בתיעוד מזירת האירוע
שריפה באשדוד

דוברת כבאות והצלה לישראל תחנת אשדו הודיעה כי -צוותי כיבוי מתחנת אשדוד יצאו לשריפת קונטיינר שע"פ החשד מכיל שמן או חומר דליק אחר, במקום פועלים שבעה צוותי כיבוי.

מדובר במחסן שמנים כרגע נבדקת אם יש מעורבות של חומרים מסוכנים כמו כן מפקד המשמרת מדווח ששתי משאיות נתפסו בלהבות ובעורת, שדה חיטה סמוך בוער במקביל.

הדובר הוסיף כי יש לציין הוקפצו צוותים לסייע מתחנת אשקלון ומפקד האירוע מחלק את הכוחות לגזרות, כרגע אין שליטה על האירוע ולא יודע על נפגעים.

בהמשך הוציא הדובר הודעה נוספת בה נכתב כי "מפקד התחנה טפסר צביקה מויאל הגיע למקום, הוזנקו עוד זוג רכבי אספקת מים מתחנות שכנות, גויסו שופלים לסייע לכוחות, מפקד המשמרת מוסר שמדובר במשק שעוסק בפירוק משאיות ובמקום נמצאים מאגרי שמן מנוע בכמות גדולה וגם חלקי משאיות שנתפסו ובוערים, הצוותים מבצעים כיבוי והגנה כולל בידוד של מיכלי גז שמסכנים את פעילות לוחמי האש.
במקום עשן כבד מאוד שנראה מהעיר אשדוד – אין שליטה באירוע כמו כן עדיין לא ידוע על נפגעים.

עדכון נוסף בהמשך…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך