האשדודי היפה והמפנק

סיפור קטן על אנשים טובי לב, שהחליטו ביום חמסין לפנק ילדים בכוס ברד בחינם!

דין הוא תלמיד כיתה יב' שעבר עליו יום ארוך וקשה בבית הספר, אך מעשה קטן של טוב לב, השכיח ממנו את היום המעייף והעלה בו חיוך של הכרת תודה לאנשים טובים.

דין עבר ליד חנות בשם לוט משקאות ושם נתקל בשלט על מכונת הברד שמזמין את התלמידים לכוס ברד בחינם, לרגע הוא חשב שזאת בדיחה אך בירור קצר העלה שבגלל החום הכבד ששרר היום, בעל העסק החליט לדאוג לתלמידים ולפנק אותם בכוס ברד חינם.

וכך כתב דין סמואל גלר בקבוצת הפייסבוק "סימן שאתה מאשדוד":
"שמי דין אני תלמיד במקיף ח בכיתה יב, היום אחריי תגבורים מסיבים לבגרות הקשה באזרחות עברתי באזור המרכז המסחרי ביג' ובחנות קטנה ומדהימה היה הפלקט שהפתיע אותי לטובה לרגע חשבתי שמדובר בבדיחה ואז התברר שזה אמת המוכר בשם קובי שבחנות בא לקראת התלמידים ביוזמה בגלל החמסין בברד קטן בחינם על חשבון הבית כאשר לא חשב על הרווח הכלכלי אלה רק על בריאותם של התלמידים. לסיכום לא כל יום מוצאים אנשים כאלה לוט משקאות תודה רבה על השירות המדהים וממליץ בחום לבקר בחנות הזאת"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך