אשדוד חוגגת מימונה

חגיגות המימונה בעיצומן, ושום דבר לא יעצור את האשדודים מתרווחו ותעסדו. אז היכן היום המארחים הכי שווים, מי האח"מים שקפצו לאכול מופלטה, והיכן סעדו בכירי העיר
אשדוד חוגגת מימונה

blank

ראש העיר עדיין בחו"ל, ממ"ק ראש העיר גבי כנפו התארח בביתו של משה בן זקן.

blank
סגן ראש העיר סניה כצנלסון התארח בבית הוריו של מישל ביטון, אליו התלוו גם בחרי סיעתו אורית אלמוזנינו-רייז וסטלה ויינשטיין
blank
אורית אלמוזנינו רייז התארחה אצל מספר משפחות נוספות בעיר

blank blank

blank

 

חברי סיעת האשדודים עם העומדים בראשם יניב קקון החליטו לחגוג את המימונה ברוח הנתינה במועדון כבדי השמיעה. קקון ביקש למסור את המסר הבא:

"לפני 30 שנה אורלי דודה שלי ז"ל נכנסה לבית של סבא יוסף וסבתא ג'ורג'ט ז"ל ברובע ה', ערב המימונה. הדלת הייתה פתוחה ואורלי סיפרה שהיא נכנסה לסלון מלא בשכנים ושכנות, שפות ותרבויות שונות. בחיפושים אחרי ההורים שלה, היא התחילה לשאול את השכנים איפה הם והתברר לה שהם לא בבית, אלא אצל שכנים אחרים שהזמינו אותם למימונה.

לפתוח שולחן, להשאיר את הדלת פתוחה באופן שמאפשר לכל אדם להיות עצמו בתוך העושר התרבותי שמרכיב את החברה הישראלית. להיות הבמה המתונה, באופן הכי עמוק של המילה. לבנות מערכות יחסים שלא כופות זהות על אחרים, גם אם הם בסלון של הבית שלך. עולם שעושה מקום וכבוד אמתי לאדם ולסיפור שלו.

תרבחו ותסעדו, חג מימונה שמח"

 

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך