תרבחו ותשרדו. ניצחון חוץ 0:3 לאשדוד בחוץ על מכבי פ"ת

איזו מתנה למימונה. מ.ס אשדוד חזרה מהמושבה עם ניצחון גדול 0:3 על מכבי פ"ת וצימקה את הפער ממנה ל-2 נקודות כשנותרו 6 בקופה. עדיין בחיים. שגיב יחזקאל עם שער ובישול. במחזור הבא אשדוד בטדי מול בית"ר ירושלים. מכבי פ"ת תשחק בחוץ מול הפועל חיפה.
תרבחו ותשרדו. ניצחון חוץ 0:3 לאשדוד בחוץ על מכבי פ"ת
חזר וכבש. דוד. (צילום: טל אקוקה)

זה היה משחק של אחרי ההזדמנות האחרונה. אחרי ההפסד לסכנין בבית במחזור הקודם, מ.ס אשדוד ידעה כי היא יכולה במשחק החוץ במושבה מול מכבי פ"ת רק לנצח, או לנצח או במקרה הכי גרוע, לנצח. נקודת הפתיחה הייתה 5 נקודות יותר למכבי פ"ת שמעל לקו האדום. אם אשדוד רצתה לשרוד עוד שבוע לפחות, היא חייבת הייה לנצח. היא עשתה את זה בגדול עם 0:3! איזה מתנה למימונה, תרבחו ותשרדו.

זה נראה כך בפתיחה. כבר אחרי חמש דקות, משך בתוך הרחבה אלי אלבז בכח את ניר ברדע בחולצה בצורה שחייבה פנדל.  פנדל לא היה. אבל מ.ס אשדוד המשיכה לחפש את היתרון. זה קרה. דן ביטון העביר (19) כדור ענק לשגיב יחזקאל שהמשיך בנגיעה ודין דוד שכל כך חסר במחזור הקודם מול סכנין בגלל ההרחקה, נגע בכדור וכבש את השער החמישי שלו בליגה. 0:1 לאשדוד.

בדקה ה-28 גם נמנע אדום לשחקן מכבי פ"ת. אופיר מזרחי דרך על עוביידה חטאב, ליד הקוון, ללא כדור. אדום בטוח. יצא מזה בלי כלום. לא נותנים פנדל, אז מקבלים גול. שגיב יחזקאל (31) קיבל כדור ארוך ומדויק מרועי גורדנה, עבר את המגן שלו ובעט מתוך הרחבה לעמוד ופנימה 0:2, לאשדוד.

אשדוד המשיכה. הבינה שהמומנטום אצלה והיא צריכה לנצל אותו. רומן הבראן בעט (36) מתוך הרחבה לאחר איבוד כדור של מכבי פ"ת, מעל השער. גורדנה ניסה מ-20 מטר (43), גם הוא מעל לשער. אשדוד ירדה רק עם 0:2, הלם במושבה.

הלם אמרנו? ההלם רק גדל. חזרנו למחצית השנייה. עברו רק 3 דקות וזה הפך להלם טוטאלי. התקפה מסודרת של אשדוד, בסופה דין דוד ניסה למסור רוחב, הכדור פגע בעומר דנינו בלם פ"ת והכדור חדר לשער שלו.0:3 לאשדוד. מדהים! אשדוד הרגיעה את המשחק. התוצאה הייתה מצויינת לה, היא חשבה כבר על המשחק הבא בטדי מול בית"ר ירושלים. פ"ת תשחק בחוץ מול הפועל חיפה. הפער אחרי הניצחון הוא של 2 נקודות בלבד. פחות ממשחק אחד!

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, מושל, ברדע, חטאב, גיל כהן (שפונגין, 73), אווסו, גורדנה, דן ביטון, יחזקאל, הבראן (לינגאנה, 85), דין דוד (צרויה, 90).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך