סיום שנת הלימודים של בוגרי נחשון

השנה, לראשונה מאז הקמתה של המחלקה לביקור סדיר וקידום נוער, נערך ביום ראשון האחרון טקס סיום מחלקתי בו ציינו בוגרי היחידה לקידום נוער ובוגרי תכנית "נחשון" את סיומה של שנת לימודים פורייה ומלאה בעשייה ובהישגיים לימודיים וחברתיים. היה זה בטקס מרשים שהתקיים באודיטוריום ע"ש רמי נעים, כאשר כ-400 תלמידים, הורים, מנהלי בתי ספר, צוותים, אנשי מנהל החינוך ומפקחים מחוזיים, גדשו את המקום ונהנו מכל רגע.

הטקס המרשים היה סיומה של שנה ארוכה ועמוסת פעילות של המחלקה לביקור סדיר וקידום נוער בהנהלתה של עו"ס רויטל עמוס, והוא הביא לידי ביטוי את פעילות המחלקה העוסקת בתוכניות המצמצמות את תופעת הנשירה בקרב בני נוער, והנותנות לתלמידים מענה ייחודי, אישי וקבוצתי העונה על צרכים לימודיים, חברתיים ורגשיים. "גם בתוכנית נחשון וגם ביחידה לקידום נוער תופרים לכל תלמיד ותלמידה את "החליפה האישית" המתאימה לו על מנת לממש את הפוטנציאל הטמון בכל נער ונערה, תוך ליווי אישי, מקצועי, אכפתי ומסור של מדריכי קידום נוער ומדריכי נחשון" אומרת גב' עמוס, מנהלת המחלקה.

את הערב המרגש פתחה גב' זיוה בן אטב, המפקחת המחוזית המתכללת של אגף א' – חינוך ילדים ונוער בסיכון, אשר ברכה את התלמידים והצוות. גב' עמוס מנהלת המחלקה ברכה את המעמד ובפנייתה לבוגרים הנרגשים אמרה: "אני מאמינה שבזכות הצוותים המקצועיים והנאמנים המלווים אתכם ללא לאות והרוח הערכית של התוכניות השונות אתם מסיימים שנה זו בידיעה שאתם אהובים, רצויים, חשובים לנו ומבחינתכם "השמים הם הגבול" – אין משימה או מטרה שתעמידו לעצמכם ולא תוכלו לה!" בנוסף, ציינה היא את בחירתה של המדריכה עו"ס אורנה סולומון למדריכה מחוזית מצטיינת מטעם מטה קידום נוער, על פועלה המקצועי לאורך השנים בעבודה מול נערים והורים הן בתחום עבודת המניעה והן בעבודה עם נוער מנותק ובסיכון.

בין ההפתעות וקטעי השירה והמשחק שהוצגו על הבמה ריגשו במיוחד אנשי צוות המחלקה אשר שרו לבני הנוער את השיר: "שהשמש תעבור אליי" לקול תשואות הקהל. כמו כן, ברכו את התלמידים וההורים, ד"ר רימה גלקין המפקחת המחוזית הממונה על קידום נוער, רחלי בן זכרי – רכזת היחידה לקידום נוער ואגנסה יוספוב – מנהלת תוכנית היל"ה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך