המימונה לחיילים בגבול עזה תגיע מאשדוד

גדוד חיילים בגבול עזה פנה בבקשה לאיציק איטח מאשדוד, שיארגן להם מימונה מאחר ואין מי שיאדג להם. הוא פתח מיד קבוצת וואטצאפ ומתכוון כמו בשנה שעברה להגיע אליהם ולערוך להם מימונה "כהלכתה"....למעוניינים לעזור: איציק - 050-388-4898.
המימונה לחיילים בגבול עזה תגיע מאשדוד
המימונה של "איטח" בשנה שעברה בגבול.

המימונה מתקרבת ויש לא מעט אנשים שיתארחו כמו כל שנה אצל אחרים. אבל מסתבר כי יש גדוד חיילים בגבול עזה שרוצה לחגוג גם הוא את המימונה ואין לו למי לפנות.

לכן הם החליטו לפנות למי שעזר כבר בעבר לחיילים על הגבול, איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר. הם כתבו לו פוסט ובין הייתר נרשם בו: "אנחנו בגבול עזה ואין מצב שנחזור הביתה בימים הקרובים וכל הגדוד אומר שרק איציק איטח יכול לדאוג לנו למופלות".

הפנייה של החיילים. לאיטח

איטח מיד "הרים את הכפפה" ופרסם פוסט משלו עם ההודעה מהחיילים. בכוונתו לנסוע במימונה לגבול עזה ולדאוג למלא להם את בקשתם. הוא פתח קבוצת וואטצאפ למעוניינים.

איטח כתב: כול שיתוף זה תוספת מגש ללוחמים אז לשתףףףף . כמו בכול שנה מי מתנדב/ה לתת מגש או שניים של מופלטות ועוגות ושתיה. נעשה גם השנה בגבול עזה מימונה ללוחמים יאלה שוט כמה שיותר יותר ויותר חיילים יהנו. פתחנו קבוצת וואצאפ מי שרוצה שיכנס לשם. למעוניינים לעזור איציק – 050-388-4898

https://chat.whatsapp.com/DW6suqWPdVZ1NOfZtBczaI

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך