מרטין בוקסדורף- יועץ מומחה לעזרה בכיסוי חובות לבעלי נכס לשיעבוד

יש לכם נכס ואתם רוצים לקחת משכנתא כדי לסגור את כל ההלוואות הקיימות אצלכם? הגעתם למקום הנכון, שמי מרטין בוקסדורף וב10 השנים האחרונות אני מטפל בהשגת משכנתאות לאנשים שצריכים עזרה בכיסוי חובות, כאשר הדגש הוא לבעלי נכס.
מרטין בוקסדורף מומחה למשכנתאות

למה זה רק לבעלי נכס:

התשובה היא מאוד פשוטה למעשה: כמעט בלתי אפשרי לקבל הלוואה גדולה אם לא משעבדים נכס. כמה הלוואה ניתן לקבל ללא שיעבוד נכס? בדרך כלל לקוחות טובים בבנקים מצליחים לקבל עד 100 אלף שקלים, כאשר יש עם זה הרבה בעיות, היות וזה בדרך כלל פרוס רק ל6 שנים.

בדיוק בשביל זה מרבית ההלוואות ( המשכנתאות) הגדולות הן ניתנות כנגד שיעבוד של דירה או בית. אני חייב לציין שאני מטפל במשכנתאות של עזרה בכיסוי חובות לבעלי נכס כבר 10 שנים ואני יכול להגיד שזה בדרך כלל הדרך הטובה ביותר לסגור את כל ההלוואות הקיימות אצלכם.

איך זה באמת עובד?

אז הרעיון הוא בעצם פשוט, בית שהוא כבר בבעלותכם ניתן לשעבד אותו עד חמישים אחוז משווי הבית. כלומר, בין אם יש עליו כבר משכנתא או לא, ניתן להגדיל את המשכנתא רק עד חמישים אחוז משווי הבית. במילים אחרות: אם יש לכם בית שעולה 1 מיליון שקלים, כל המשכנתאות יחד יכולות להיות עד 500 אלף שקלים. לא ניתן לעבור את הסכום הזה.

איך נראה החשבון שלכם?

המבחן הראשון הוא מה שנקרא "איך נראה החשבון שלכם"? כלומר האם יש הלוואות שלא משולמות בזמן? האם קורה שאתם חורגים ממסגרת האשראי שלכם? האם יש תשלומים שלא מכובדים? כל הדברים האלו הם סימנים רעים ונקודות אדומות משמעותיות מאוד שיכולות לעזור לבנקים לנבא איך אתם תעמדו בתשלומי המשכנתא שהם יביאו לכם. אם החשבון שלכם לא מתנהל תקין, אין סיכוי לקבל עוד משכנתא. אולי קיימות אופציות חוץ בנקאיות, אבל בבנקים זה לא יקרה.

בעיות בכל מה שקשור לנכס:

לצערי אחד הדברים הכי מעצבנים שיכולים להיות זה בעיות בנכס שרוצים לקנות, הבעיות האלו עוצרות במיידי כל סיכוי לקבל משכנתא. כלומר, נניח שהגעתם לבקש משכנתא לכיסוי הלוואות, עברתם את כל השלבים וקיבלתם אישור, השמאי מגיע אליכם הביתה ואז מגלים פתאום שיש חריגת בנייה משמעותית, דבר שעוצר לחלוטין את הסיכוי לקבל משכנתא.

אני ממליץ בחום גדול להיעזר ביועץ מומחה. אני ממש לא טוען שבכל מקרה צריך להיעזר ביועץ מומחה, אבל המקרים האלו זה קלאסי למצבים שבהם נדרש יועץ מומחה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך