כבוד: ד"ר הודיה אוליאל מאשדוד תדליק משואה בערב יום העצמאות

ד"ר הודיה אוליאל מאשדוד, רופאה עם שיתוק מוחין, תשיא משואה בערב יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל. ''מוכיחה את התגברות הרוח על כל מגבלה''.
ד"ר הודיה אוליאל מאשדוד תדליק משואה בערב יום העצמאות
דוקטור הודיה אוליאל קרדיט: דוברות מרכז רפואי קפלן

שרת התרבות והספורט מירי רגב הודיעה לד"ר הודיה אוליאל תושבת העיר אשדוד כי היא תשיא משואה בטקס יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל.

אוליאל נולדה כפגה ואובחנה כסובלת משיתוק מוחין. חרף הקשיים היא סיימה לימודי רפואה בטכניון ומתחילה בימים אלו את תקופת ההתמחות שלה בבית-החולים קפלן.

בעת ששירתה בשירות לאומי בבית החולים "אסף הרופא" הבינה אוליאל כי סיפורה האישי יכול לסייע לאחרים ובחרה ללמוד רפואה. היא עתידה להפוך לרופאה הראשונה בישראל הסובלת משיתוק מוחין.

רגב קיבלה את המלצת הוועדה הציבורית לבחירת משיאי המשואות, שציינה בנימוקיה כי "אוליאל מייצגת בסיפורה את השאיפה לשילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית ואת ניצחונה של הרוח היכולה לכל הקשיים".

"ד"ר אוליאל מוכיחה את התגברות הרוח על כל מגבלה", בירכה השרה רגב. "ד"ר אוליאל שנולדה עם שיתוק מוחין מעולם לא נתנה למגבלה לשתק את הגשמת חלומותיה, אנשים הרואים את ד"ר אוליאל מתהלכת במסדרונות בית החולים, קורנת ומקצוענית, מבחינים בעוצמות המיוחדות שלה. ד"ר אוליאל מהווה סמל ומופת לנסיקה מעל כל מכשול. השתלבותה של ד"ר אוליאל בכל נתיבי החיים במסגרות הכלליות הן צעד ענק במסלול ההמראה של השוויון בישראל.

השרה הוסיפה ואמרה "ד"ר הודיה אוליאל, אני מודה לך על עוצמות ההשראה, שאת מעניקה כרופאה וכאדם לכל מי שפוגש אותך. את נישאת ברוחך מעל לכל מגבלה. את החולמת והמגשימה, השראה לכולם", סיכמה רגב.

ראש העיר בירך על בחירת השרה: "את הודיה אוליאל, אני מכיר מאז שנולדה. זכיתי בגלל החברות עם משפחתה לעקוב אחריה במסלול חייה המאתגר, כמתמודדת עם שיתוק מוחין – שניצחה את כל האתגרים והפכה להיות רופאה בישראל. ביום העצמאות הקרוב, כשהודיה בת העיר אשדוד, תדליק משואה, לא תהיה עין במדינת ישראל שלא תדמע מהתרגשות. הודיה היקרה – ברכות חמות וחיבוק לכל המשפחה. את גאוות משפחת אוליאל היקרה, גאוות העיר אשדוד, ותפארת מדינת ישראל. "

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך