לא אהב את הלימונדה אז חבט בראשו של עובד מסעדה

אלירן חובב שוב מסתבך. העובד שהותקף פונה לבית החולים ונזקק לניתוח. לפי כתב האישום חובב וחבריו נכנסו למטבח לאחר האירוע והכינו לעצמם אוכל

העבריין אלירן חובב, 29, מאשדוד, מואשם עם שני צעירים נוספים, מרדכי סויסה, 26 ומקסימיליאנו אלבוחר, 27, בתקיפת עובד במסעדת טוסטים ברחוב האורגים בעיר.

מדוע?  כי טעם הלימונדה שהוגשה לו לא מצאה בעיני רוחו.

התקרית התרחשה ב-7 באפריל בסביבות שלוש לפנות בוקר. לפי כתב האישום שהוגש בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, לאחר שחובב לא התלהב מן המשקה שקיבל, החלו הוא ושני חבריו להוציא את כעסם כלפי עובד המזנון: חובב הלם בו באגרופים וסויסה הניף פח אשפה והטיח אותו בראשו.

"נאשמים 1 ו-2", נטען בכתב האישום, "המשיכו להכות את המתלונן באגרופים, ונאשם 2 גם בעט בו. מעוצמת המכות נפל המתלונן על הרצפה, שם היו רסיסי זכוכית רבים,כשהנאשמים ממשיכים לתקוף אותו, עד אשר חבר נוסף של הנאשמים הצליח למנוע מהם להמשיך בתקיפה".

העובד שהותקף התקשר לאביו שהגיע למקום, ניגש לחובב ואמר לו שצילם אותם. חובב, על פי האישומים, איים על האב: "אתה לא יודע מי אני, יש לך ד"ש ממני".

כתוצאה מהחבלות, הבחור שהותקף פונה לבית החולים שיבא תל השומר ושם אובחן שהוא סובל מקרע חלקי בגיד. הוא נותח ושוחרר לאחר שלושה ימים.

"ממצלמות האבטחה", נכתב בבקשה להארכת מעצרם עד תום ההליכים שהוגשה לבית המשפט, "עולה בבירור התנהגותם האלימה של המשיבים והתנפלותם כזאבים השוחרים לטרף על המתלונן, והכל אך בשל חוסר שביעות הרצון של משיב 1 (חובב, ד"ג) ממשקה 'הלימונדה' ששתה".

לאחר תום האירוע, נטען שם, "ניסו המשיבים להרגיע את המתלונן ואף נכנסו לתוך הדלפק והכינו לעצמם אוכל".

חובב נעצר זמן קצר לאחר האירוע, ב-7 לאפריל. עוד שלושה שנעצרו שוחררו בינתיים ואילו סויסה ואלבוחר היו בבריחה, כפי שנטען בבקשת המעצר. לפי שעה מעצרם של הנאשמים הוארך עד להחלטה אחרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך