יו"ר "דולפיני אשדוד" נגד התקשורת הארצית

"ממש בושה לתקשורת הישראלית שפשטה את הרגל ,עצוב". אלה חלק מהדברים של יעקב אוליאל יו"ר הקבוצה. אוליאל כעס על כך שקבוצתו, פעמיים אלופת אירופה בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, זכתה להתעלמות בתקשורת הארצית, ואילו קבוצת הכדורסל של תיכון חדש שזכתה באליפות העולם בכדורסל לבתי ספר, קיבלה סיקור ארצי ואפילו שער בידיעות אחרונות.
יו"ר "דולפיני אשדוד" נגד התקשורת הארצית
כועס ומאוכזב. אוליאל.

יעקב אוליאל יו"ר קבוצת "דולפיני אשדוד", אלופת אירופה בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, תקף בפוסט את התקשורת הארצית, שהתעלמה מההישג של קבוצתו ולעומת זאת הבליטה את הזכייה של קבוצת הכדורסל של "תיכון חדש" ת"א, באליפות העולם לתיכונים, בהם זכתה ת"א בבכורה, שאפילו זכתה לתמונה בשער של ידיעות אחרונות.

אלופת אירופה פעמיים ברציפות. זוכה להתעלמות ארצית.

"איזה אפלייה חמורה בתקשורת הישראלית, זה ממש מאכזב כשקבוצת כדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמעיה "דולפיני אשדוד" זכתה באליפות אירופה בפעם שנייה ברציפות ואף אחד לא סיקר את הקבוצה עם הצרכים המיוחדים הנהדרת, שהביאה כבוד וגאווה למדינה שאף קבוצת כדורגל שומעת ישראלית, לא הגיעה למעמד הזה. ממש בושה לתקשורת הישראלית שפשטה את הרגל, עצוב.
מזל טוב לתיכון חדש ת"א על הזכייה".

זכתה לשער בידיעות אחרונות. תיכון חדש ת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך