הקרב על הפלייאוף

ארבע קבוצות הצמרת של ליגת אתנה ווינר ייפגשו מחר, שני, בידיעה שייתכן ויתמודדו בקרוב על האליפות. רמת גן ואשדוד נלחמות על מקומן ברביעיית הצמרת ייפגשו ברמת גן (8.001).
צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי רמת גן תארח את מכבי בנות אשדוד (18:00, שידור ישיר ספורט 5 פלוס). בקרב על מקום בפלייאוף העליון. יש סיוכי לא קטן שמפגשים כאלה יתקיימו גם בקרב על האליפות.

הקבוצות שתופסות את המקומות השלישי והרביעי (בהתאמה) זקוקות לניצחון מאחר וא.ס רמה"ש רודפת אחריהן מהמקום החמישי – ולה רק ניצחון אחד פחות. במשחק שכזה, כשמיקומים כל כך קריטיים, גם הפער עשוי להיות חשוב בתום העונה. רמת גן ניצחה ב-9 נקודות הפרש בסיבוב הראשון באשדוד, כך שהקבוצה של שירה העליון תנסה לא רק לחזור ממשחק החוץ עם ניצחון, אלא גם תקווה שיהיה ב-10 נקודות הפרש.

ארבעה ימים אחרי התוצאה המפתיעה בגמר גביע המדינה והניצחון שהעניק להפועל לב ירושלים את התואר כבר בעונתה הראשונה בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, ייפגשו מחר שוב (שני, 19:00) שתי מוליכות הטבלה, הפעם ברמלה, במסגרת המחזור ה-16. רמלה הבטיחה כמובן את מקומה בפלייאוף שיחל מיד בתום המחזור ה-18, אחרי שלא הפסידה העונה אף משחק ליגה. ירושלים זקוקה לניצחון נוסף כדי לקבע את השתתפותה באופן רשמי בקרבות האליפות, אבל היא צפויה להיתקל ביריבה נחושה, שתרצה להשיב לה על החשבון שנפתח ביום חמישי האחרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך