הנהלת פארק אשדוד- ים מנגישה אותו עם רכב הסעות מיוחד

כהמשך לפיתוח שירותי ההנגשה בפארק, מינהלת פארק אשדוד-ים הציגה היום שירות חדש עבור האוכלוסיות המיוחדות - רכב מיוחד שייתן שירותי היסעים ברחבי הפארק
הנהלת פארק אשדוד- ים מנגישה אותו עם רכב הסעות מיוחד

"כחברה, מוטלת עלינו האחריות לדאוג לאוכלוסיות המיוחדות ולהנגיש להם את מכלול השירותים בפארק" אומר מר אבי ביטון, מנהל פארק אשדוד ים, ומציג את הרכב החדש שנחשף היום לראשונה ומציע שירותי היסע ברחבי הפארק עבור האוכלוסיות המיוחדות. השירות החדש שיחל לפעול בחודש מאי, הוא המשך לפיתוח ולטיפוח של שירותי הנגשה הניתנים בפארק, מתוך רצון לתת את המיטב לאלו שזקוקים לזה.

"הרכב החדש ייתן שירותי היסע לאנשים עם מוגבלויות, בדגש על אלה הנעים בעזרת כיסא גלגלים" אומר ביטון ומציין כי השירות החדש יחל בחודש מאי, לאחר שצוות המנהלת יתודרכו בהפעלת הרכב. "מטרת השירות היא להנגיש את הפארק לאוכלוסיות עם מוגבלויות, במהלך שבוע העבודה ובתיאום מראש עם צוות הפארק" הוא אומר.

הרכב יופעל ע"י צוות המנהלת בימים א, ב,ג,ד,ה, בין השעות 08.30 16.00, ולאחר תיאום עם סמדר או לבנה במינהלת הפארק (08-9353482).

מינהלת הפארק מקדמת בברכה את תושבי אשדוד ואת ציבור המבקרים ומבקשת לשמור על מתקני הפארק ועל ניקיון המקום. חג שמח ומועדים לשמחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך