בשורה משמחת: בעוד פחות משנה יתחיל לפעול באשדוד האוטובוס האוטונומי הראשון בישראל

התכנית של החברה מסינגפור יחד עם עיריית אשדוד מתקדמת בצעדי ענק, ותחילת נסיעתו של האוטובוס האוטונומי בכבישי אשדוד תחל בעוד פחות משנה
בשורה משמחת: בעוד פחות משנה יתחיל לפעול באשדוד האוטובוס האוטונומי הראשון בישראל

בישראל מתבצעים בשנים האחרונות כמה פיילוטים וניסויים ברכב אוטונומי, ובהן של מובילאיי וג'נרל מוטורס, זאת במטרה לייעל את איכות ובטיחות הנסיעה בכבישי ישראל.

בנוסף, ב-2020 מתוכנן להתחיל לפעול באשדוד אוטובוס אוטונומי, במסגרת שיתוף פעולה בין חברת ST אנג'נירינג הסינגפורית, עיריית אשדוד וחברת BWR הישראלית.

בנוסף השנה צפוי להתחיל לפעול שאטל אוטונומי של Navya הצרפתית באוניברסיטת בר אילן.

דמיטרי פולישוק, ראש פעילות הרכב האוטונומי ביאנדקס אמר אתמול בשיחה עם אתר TheMarker כי "ישראל היא אחת המדינות הבודדות בעולם שכבר ביססו פרוצדורות לניסויים של רכב אוטונומי בכבישים ציבוריים".

הוא הוסיף ואמר " המכוניות האוטונומיות של יאנדקס השלימו בהצלחה את השלב הראשון בניסוי, שמטרתו היתה להוכיח שהן מציגות את רמת הבטיחות הדרושה. אנו שמחים להמשיך את הניסויים בשיתוף פעולה עם משרד התחבורה".

"הבדיקות בישראל חשובות כי אנו עובדים על טכנולוגיה שניתן להרחיבה ולהשתמש בה ברחבי העולם. ישראל הרחיבה את טווח תנאי הניסויים עבור המכוניות שלנו, שכן האקלים והתנועה בישראל שונים מאוד ממה שיש אצלנו ברוסיה".

צילום תמונה ראשית: יח"צ – ST ENGINEERING.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך