פסח 2019 בתיירות אשדוד

פארק אתגרים פותח עונה, סיורי תיירות ללא תשלום, ספריות החוף מחדשות מלאי לכבוד פתיחת עונת הרחצה, וגם – פסטיבל האוכל "עמים וטעמים" כבר נמצא מעבר לפינה. החברה לתיירות אשדוד מזמינה את הציבור הרחב לבוא ולהשתתף במגוון פעילויות אירועים – כבר בפסח הקרוב!
פסטיבל עמים וטעמים אשדוד 2019
צילום: אבירם אלישע - מועדון הצילום

בחברה לתיירות אשדוד עובדים במרץ על שלל פרויקטים לקיץ הקרוב, כאשר סנונית ראשונה מגיעה כבר בחג הפסח הבא עלינו לטובה – עם חזרתו לפעילות של פארק אתגרים על גדת נחל לכיש.

הפארק המתאים לבילוי לכל המשפחה, מכיל שלל מתקנים והפעלות, בריכת שכשוך, מתחם להדלקת מנגל ושלל פינות מוצלות –   יהיה פתוח בכל שבת בחודשים אפריל עד אוקטובר, בין השעות 10:00-17:00.
בחופשת פסח 16-17/4 הפארק יפתח משעה 10.00-17.00. בחוהמ"פ הפארק פתוח בתאריכים 21 עד ה-24 לחודש, ויהיה סגור בתאריכים:  19/20/25/26 לחודש.

מוזמנים להתעדכן בעמוד הפייסבוק ובאתר האינטרנט של הפארק:    www.parketgarim.co.il
טל' 053-7506599 / 073-7971188

ספריות החוף מתחדשות!

לכבוד פתיחת עונת הרחצה, חופי העיר התחדשו בספריות חוף נוספות (חוף לידו, הקשתות ו-חוף באר שבע בט"ו), המציעות למבקרים ליהנות משלל ספרים ומגזינים בזמן שהותם בחוף, וכן עמדת טעינה סלולארית למכשירים ניידים – ללא כל עלות כמובן. החברה לתיירות מזמינה את כל אלה המעוניינים לכבוד חג הפסח "להיפטר"  ממלאי הספרים והמגזינים הישנים שברשותם (בכל השפות) – להביא אותם אל אחת מהספריות המוצבות בחופים.

פארק אתגרים אשדוד
צילום: שלומי ראובן

סיורי תיירות בסופי השבוע:

החברה לתיירות ממשיכה במיזם המוצלח של סיורי תיירות מודרכים ללא תשלום לכל המשפחה. לאורך נחל לכיש, סיור במרכז המבקרים של נמל אשדוד, סיור עששיות לעת ערב, בעקבות בעלי חיים ועוד. עוד לא נרשמתם?  נשארו מקומות אחרונים! לפרטים על מועדי הסיורים והרשמה מראש (חובה) – עמוד הפייסבוק של תיירות אשדוד.

ובהמשך.. פסטיבל האוכל חוזר!

פסטיבל האוכל הגדול "עמים וטעמים אשדוד 2019" עתיד להתקיים זאת השנה השלישית ולארח את מיטב מסעדות העיר לחגיגה קולינארית גדולה ושמחה עם שלל מנות במחיר אחיד של 10 שקלים בלבד. הפסטיבל ייערך גם השנה בגן אלישבע הנוסטלגי בתאריכים 29-30 במאי, עם שלל מנות והפתעות!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך