אמא וילדה הנכה מחפשים מי יארח אותם לחג

זה סיפור עצוב לחג. אם חד הורית ובנה המרותק לכסא גלגלים נמצאים במצב כלכלי קשה מאוד. יש לאם בקשה אחת, שבנה יהנה משולחן החג כמו כולם. למעוניינים לעזור. ואפשר גם לעזור בסלי מזון לנזקקים. איציק - 050-388-4898
אלימות משפחתית
לא יודעת מה לעשות איך הלאכיל את הילדים. (אילוסטרציה)

יש לה בקשה אחת – "לאפשר לבנה ליהנות משולחן חג".

זה סיפור לא קל. אם חד הורית ובנה הנכה, שמרותק לכיסא גלגלים, רוצים רק להרגיש כמו כל אחד ואחת מאיתנו ולשבת ליד שולחן החג המלא.

מצבם של האם מאזור ו' הוא קשה מאוד. היא בקושי מסתדרת כלכלית ודואגת לבנה הקטין, הנכה. חיי היום יום שלהם קשים מאוד. אבל לפחות בחג היא רצתה לתת לו הרגשה שונה. ברור לאם שהיא לילד שלה לא תצליח לעשות שולחן לחג, וכמו שזה נראה הם ישבו לבדם בבית ולא יחגגו את החג, בוודאי לא כמו שרוב בתי ישראל חוגגים עם שולחן מלא.

מי שמנסה לעזור לה הוא איציק איטח ממתנדביה הגדולים של העיר. הוא מנסה לשדך לה משפחה שתעזור לה. אגב איטח, הוא הכין 480 סלי מזון, אבל לא הצליח לקבל תרומות של בשר ודגים וזה חסר מאד בסלי המזון.

אז למי מכם שרוצים לעזור לאם ולעוד מאות נזקקים שרוצים גם הם להיות כמו כולנו בשולחן החג – איציק איטח: 050-388-4898

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך