"לא לחכות – זה הזמן לרכוש דירה חדשה!"

ניר שמול, מנכ"ל חברת שניר אומר: "לפי מדד מחירי הדירות שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מחירי הדירות עלו בשיעור של 0.6% בחודשים ינואר - פברואר 2019."
שכונת מגורים באשדוד

לדבריו: "בעקבות מגמת העלייה במחירי הדירות, אמליץ לא לחכות וזה הזמן לרכוש דירה חדשה, רגע לפני שהקבלנים והמוכרים יעלו את המחירים, לאור העובדה שנתון מקביל שפורסם מעיד על ירידה בהתחלות הבנייה".

"לשוק משפרי הדיור, יש אפשרות לרכוש דירה במחירים רגע לפני העלייה הצפויה הגדולה, ובמקביל למכור את דירתם בשוק עולה. כלומר, החשש של משפרי הדיור מקנייה של נכס חדש בטרם מכרו את דירתם אמור להפוך כרגע לציפייה לעליית מחירים בדירה הקיימת בה הם מתגוררים, ואותה הם מתכווננים בעתיד למכור.

למשקיעים, שחלקם רושמים את הדירה החדשה על אחד מילדיהם בהנחה שהוא מעל גיל 18 ובכך נהנים מהטבות המס של דירה ראשונה, מוצע להקדים את הרכישות בטרם השוק ובעיקר הקבלנים לא יהססו להעלות מחירים לאור המחירים היורדים בשוק הדירות החדשות.

למחוסרי הדיור, מומלץ לרכוש דירה היכן שהם רוצים לגור ולא לחפש דירה להשקעה במסגרת תוכנית מחיר למשתכן שרובה מרוכזת בפריפריה, רבים קנו בזכות תוכנית זו דירות להשקעה שאין הם מתכוונים לגור בהם בכלל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך