חסד אמיתי: שניר נידם והחברים מהפיקוח סיידו ושיפצו בית של אישה נזקקת

הפנים היפות של עובדי העירייה - מיקי בן עזרי ראש מנהלת הרובעים י' - יג' יחד עם שניר נידם ועובדי הפיקוח העירוני עידן ששונקר, אבישי סבח, אבי פלדמן וקובי טל הגיעו לביתה של אישה נזקקת שביתה היה מוזנח לחלוטין ודאגו לשפץ ולסדר אותו בכדי שהיא תקבל את החג מתוך שמחה
חסד אמיתי: שניר נידם והחברים מהפיקוח סיידו ושיפצו בית של אישה נזקקת

ערב פסח קרב ובא, ההכנות והניקיונות בבתי התושבים נמצאות בשיא, אך יש כאלה שהם מועטי יכולת, וזקוקים נואשות לעזרה וסיוע, בכדי לקיים את מצוות החג מתוך שמחה, ועם בית נקי ומסודר.

בשיתוף פעולה מדהים של מיקי בן עזרי ראש מנהלת הרובעים י' – יג' יחד עם שניר נידם ועובדי הפיקוח העירוני עידן ששונקר, אבישי סבח, אבי פלדמן, והאיש שהיה אחראי על הצד הלוגיסטי קובי טל שמשמש כעוזר לראש מנהלת י' – יג', הגיעו החברים לביתה של אישה קשת יום וסייעו לה ככל האפשר.

הצוות המורחב סייע בסיוד ושיפוץ הבית המוזנח, החליף לגב' את הברזים הישנים והחלודים, והפך את הבית לראוי לאחר שמוקדם יותר נחשפו לתמונות הקשות מהבית המוזנח.

החברה המיוחדים דאגו לכל חסרונה של הגב' והכל בהתנדבות מלאה, לקראת חג הפסח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך