איגוד השופטים: גרינפלד טעה

הוועדה המקצועית של איכוד השופטים פסקה כי שופט המשחק בין אשדוד לסכנין, טעה כשהעניק פנדל לסכנין. המשחק כזכור נגמר בתוצאה 1:2 לסכנין. מאשדוד נמסר: "היינו בטוחים שיגבו את כל ההחלטות השערורייתית של גרינפלד".
אוראל גרינפלד עלול להפגע בשיבוצים באירופה בעקבות המשחק של אשדוד
גרינפלד בפנדל שפסק אח"כ לאשדוד. יפגע בדירוג? (צילום: טוטו פוטו)

"בדקה ה-74 פסק השופט לבעיטת עונשין שגויה לזכות סכנין. לא התקיים מגע בין המגן לתוקף אשר גרם להכשלת התוקף בתחום רחבת העונשין". כך נמסר מהוועדה באיגוד השופטים שבחנה את ההחלטה של אוראל גרינפלד לתת פנדל לסכנין במשחק ההפסש של מ.ס אשדוד 2:1.

באשדוד זעמו על ההחלטה של גרינפלד לפסוק פנדל שלא היה וכן להרחיק קודם לכן את יובל יעקובוביץ' מה שהותיר את אשדוד בעשרה שחקנים.

מאשדוד נמסר: "ראינו את החלטת הוועדה המקצועית של איגוד השופטים ומאד הופתענו משום שהיינו בטוחים שיגבו את כל ההחלטות השערורייתית של גרינפלד ונראה כי כבר יש התקדמות בתהליך קבלת ההחלטות באיגוד השופטים לאור מינוי היו״רית המנוסה והמקצועית. בכל מקרה אין מדובר אלא בבדיחה עצובה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך