לוקטב שבר שיא ישראלי, האיגוד פיספס אותו

דניס לוקטב מאשדוד קבע שיא ישראלי ב-400 מטר בתחרות בשטוקהולם, באיגוד השחייה עידכנו על התוצאה שלו מבלי לציין זאת ותיקנו את הטעות באיחור. מדליית ארד ליעקב טומרקין ב-200 מטר גב
לוקטב שבר שיא ישראלי, האיגוד פיספס אותו
לוקטב.

שבוע לאחר שהפסקת חשמל התרחשה באמצע תחרות גביע האיגוד בשחייה, נשכח (לפחות זמנית) שיא ישראלי חדש של דניס לוקטב השחיין האולימפי מאשדוד.

לוקטב הגיע ביממה האחרונה לתחרות בינלאומית בשטוקהולם המהווה הכנה נוספת לאירוע השיא של הקיץ, אליפות העולם, והצליח לשבור את השיא הלאומי ב-400 מטר חופשי שגם סידר לו את המקום החמישי.

השחיין קבע תוצאה נהדרת של 3:51.45 דקות, שיפור של תשע מאיות לשיא הקודם של עידו הבר מ-2015 שנקבע בבריכה בווינגייט. באתר האיגוד ובעמוד הפייסבוק שלו לא היה אפשר למצוא זכר לכך. כשעה לאחר פרסום התוצאות ובעקבות פניית ynet, פורסם העדכון על השיא.

יעקב טומרקין אף הוא מאשדוד, הצליח להשיג את מדליית הארד במשחה ל-200 מטר גב, כשקבע 1:59.48 דקות. מירון חירותי עצר את השעונים על 24.26 שניות בגמר המשני ל-50 מטר פרפר. במשחה ל-200 מטר חזה קבע רון פולונסקי 2:22.05 דקות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך