אף אחד לא הגיע ליום ההולדת, עד שהגיע שמעון בן שמעון

מנהל גמ"ח חסדי מאור מאיר, שמע על ילד בן 12 שאיש לא הגיע ליום הולדתו. הוא דאג שיגיעו לחגוג איתו ואף הוסיף מתנה מיוחדת. אימו של הילד: "הילד לא האמין למראה עיניו".
גמ"ח חסדי מאור מאיר חילק 200 תיקים לתלמידים לשנה הבאה
שמעון בן שמעון והציוד שחולק.

ילד בן 12 לא ישכח שנים רבות את יום ההולדת שלו.

הכל התחיל דווקא בצורה הכי עצובה שיכול היה להיות. לילד היה יום הולדת 12 והוחלט לחגוג לו בבית הספר. אבל הגיע רק תלמיד אחד. האם של הילד התקשרה לשמעון בן שמעון מנהל גמ"ח חסדי מאור מאיר וסיפרה את היספור. הוא מיד דאג שיגיעו תלמידים נוספים מבית הספר ואף הוסיף מתנה, קורקינט. הילד לא ידע את נפשו מרוב שמחה.

האם כתבה פוסט מרגש: "לבני שיחייה תוכננה מסיבת יום הולדת בכיתה לצערי התקשר המלמד והודיע שרק ילדי ועוד ילד הגיע לכיתה ואי אפשר לחגוג לילד יום הולדת 12 היום בכיתה או שנתבטל או שנדחה לאחר חג הפסח כי זהו יום אחרון ללימודים. התקשרתי לרב שמעון היקר מגמח מאור מאיר ולהפתעתי הרבה והשמחה הרב שמעון הבטיח שישתדל לעזור לשמח את הילד ואכן מספר דק קטנות חזר אלי עם תשובה שהוא דבר עם ההנהלה ואכן יחגגו לו את היום הולדת צירפו עוד ילדים מכל בית הספר ואכן הרב שמעון היקר חגג לו בצורה הטובה ביותר מכל הלב ואף ציפר את הילד במתנה ענקית קורקינט 3 גלגלים שמחתו של הילד הייתה גדולה וענקית לאין שיעור. לא האמין למראה עיניו".

האם המשיכה: "הרב שמעון סיפר ביום הולדת מעשה שקרה עם מאור מאיר ז"ל ומעשה זה הביא צמרמוררת לנו ההורים ואף לרבנים והילדים שנכחו במקום. הרב שמעון מספר על הנער הצדיק מאור מאיר שקבל טלפון שיש ילד בן 12 שיש לו יום הולדת ואין איך לחגוג לו מיד הנער הצדיק מאור מאיר נרתם לגיוס לעשיית יום הולדת לילד בן 12 ולא החסיר דבר ושימח את הילד בכל טוב, ברגע שהרב שמעון קיבל את הטלפון מהאמא נזכר בהירתמותו של בנו הצדיק לשמח ילד מעם ישראל מיד גם הרב שמעון נירתם לעזור והיה בטוח שגם מאור מאיר הצדיק ז"ל היה נרגש ושמח לקיים מצווה זו שלשמח ילד מעם ישראל. מודה אני לגמח מאור מאיר ששימח את ילדי ביום המאושר הזה של חיין. תודה לרב שמעון היקר. שתמשיכו להפיץ תורה ולהאדירה ותמשיכו להאיר עם מאור מאיר".

.שמעון בן שמעון ממשיך את פועלו של בנו ז"ל, מאור מאיר, שנפטר בתאונה בגיל 16 ולאחר מותו נודע עד כמה הוא תרם מעצמו, כספו ומזמנו למען האחרים. מאז משפחתו פתחה גמ"ח על שמו שעוזר לנזקקים והמיוחד לילדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך