החלום של הילד עם הצרכים המיוחדים הוגשם

ילד מאשדוד עם צרכים מיוחדים יודע לתקשר רק עם תוכי מסוג ג'אקו. איציק איטח ממתנדביה הגדולים של העיר שמע על כך והביא לו את התוכי שהיה לו בביתו מאותו הסוג. איטח: "הבת שלי אמרה לי, שאם זה עבור מעשה טוב, היא מוכנה לוותר".
החלום של הילד עם הצרכים המיוחדים הוגשם

לילד קטן עם צריכים מיוחדים היה חלום אחד – תוכי מסוג ג'אקו. הילד מסתבר יכול לתקשר עם תוכי מהסוג הזה וזו עבורו תרפייה. אבל המחיר היה יקר מאוד למשפחתו של הילד ולכן לא ניתן היה לרכוש עבורו את התוכי.

מי ששמע את הסיפור היה איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר אשדוד. לאיטח יש תוכי מהסוג הזה, אבל הוא של הבת שלו. ברגע שהילדה שמעה את הסיפור היא החליטה בצעד מחמם לב, לוותר על התוכי שלה עבור הילד. הילד עצמו אל ידע את נפשו מרוב שמחה על התוכי.

איטח: "הבת שלי לא רצתה לוותר על התוכי הזה כי היא אוהבת אותו. אבל כשהיא שמעה למי זה מיועד, היא אמרה לי, שאם זה עבור מעשה טוב, היא מוכנה לוותר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך