הנהלת אדומים אשדוד: "כל השחקנים יצאו דוברי אמת בפוליגרף"

בעקבות התבוסה בשבוע שעבר לכפר קאסם 6:0, החליטה הנהלת הפועל אדומים אשדוד לשלוח את כל השחקנים שנטלו חלק במשחק לפוליגרף. היום הם הודיעו: "כולם דוברי אמת. לא הייתה מכירה". שחקן בקבוצה: "סתם הטילו עלינו כתם".
הנהלת אדומים אשדוד: "כל השחקנים יצאו דוברי אמת בפוליגרף"
הסיבה לפוליגרף. התבוסה לכפר-קאסם. (צילום: מדיה האדומים)

ימים לא פשוטים עברו על שחקני הפועל אדומים אשדוד מאז התבוסה בשבוע שעבר 6:0 למוליכה כפר-קאסם. זה התחיל בתבוסה הקשה, נמשך בהודעה של ההנהלה כי כולם חייבים לעבור פוליגרף בגלל שמועות למכירה לכאורה והסתיים רק היום, חמישי בהודעה מההנהלה שמנקה אותם.

לאחר ההפסד הודיעו בקבוצה כי מחייבים את כל השחקנים לעבור בדיקת פוליגרף לבדוק אם מי מהם חשוד לכאורה או היה מעורב במשהו לא כשיר לכאורה. השחקנים נפגעו, אבל הלכו, 14 במספר, לפוליגרף. היום חמישי הגיעה ההודעה שמנקה אותם:

"בתום בדיקות הפוליגרף לסגל השחקנים ולאחר קבלת הממצאים, למרות שלא היה לנו צל של ספק ו/או חשד אלא נוכח חרושת השמועות בלבד , הבעלים והנהלת האדומים של אשדוד מצהירים בזאת כי כל השחקנים המקושרים למועדון שלנו לא רק מקצועיים אלא גם אמינים ונאמנים למועדון. אנו נמשיך לנהל את המועדון כאשר ערכי אמינות ויושרה הם נר לרגלנו . אנו נמשיך לגבות את שחקני המועדון ונפריח כל שמועה שלילית לגביהם.אנו מודים לשחקנים על הנכונות ושיתוף הפעולה ומאחלים הצלחה בהמשך הדרך" .

שחקן בקבוצה אמר: "סתם הטילו עלינו כתם. אנחנו פגועים מהעובדה ששלחו את כולם לפוליגרף. אז הפסדנו מה קרה? אלה אותם שחקנים שהביאו את הקבוצה לפלייאוף העליון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך