המנצח הגדול של בחירות 2019: רדיו אשדוד אונליין

100 אלף מאזינים לאורך כל יום הבחירות, ראיונות בלעדיים עם כל הפוליטיקאים הבכירים במדינה, רדיו אשדוד אונליין בפייסבוק, שזכה לאחרונה בתואר הרדיו האינטרנטי המקומי החזק במדינה, שבר שיא צפיות ביום שלישי האחרון, לאורך יום הבחירות האולפן הנייד החדש של רדיו אשדוד אונליין התמקם בגן העיר, והעביר 12 שעות שידור (לסירוגין) עם ראיונות בלעדיים עם בני גנץ, משה כחלון, אביגדור ליברמן, ישראל כץ, יואב גלנט ואחרים. בשעת פרסום מדגם הבחירות המיוחד של רדיו אשדוד אונליין, נרשמה האזנת שיא עם 50 אלף מאזינים בזמן אמת!
בני גנץ באשדוד
בני גנץ התארח באולפן

העיר אשדוד לבשה חג ביום הבחירות לכנסת בשלישי האחרון, ומתחם גן העיר, מתחם הקניות המרכזי באשדוד, המה אלפי אנשים שנהנו משמש קייצית ואווירת בחירות חסרת תקדים. מי שתרם לאווירה והפך את חוויית הביקור בגן העיר לעוצמתית יותר הוא רדיו אשדוד אונליין בפייסבוק, שהציב את האולפן הנייד החדש בגן העיר וקיים יום שידורים מיוחד מפתיחת הקלפיות ועד שלב המדגם והסיכום.

האולפן הנייד של אשדוד אונליין

לאורך 12 שעות השידור (לסירוגין) הגיעו לאולפן כל הדמויות הפוליטיות הבכירות במדינה, והתראיינו אצל העורך והמגיש הראשי שי מלול. הראשון שהגיע היה האיש שמוביל את סיעת כחול-לבן בני גנץ, שהתרגש מאוד לפגוש באולפן את שייע פייגנבויום, אגדת כדורגל והאיש שהפך להיות כוכב טלוויזיה בזכות הסדרה "גולסטאר". גנץ, אוהד הפועל ת"א, סיפר בהתרגשות כיצד היה מגיע לאצטדיון בלומפילד בהיותו נער, לראות את פייגנבויום מבקיע לזכות האדומים מת"א. ח"כ לשעבר יורם מרציאנו, שהיה הפרשן הבכיר לאורך רוב שעות השידור, הציג שאלות נוקבות לגנץ. בהמשך הגיע לאולפן שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, מלווה בסגן ראש העיר שמעון (סניה) כצנלסון. אחריו נכנס לאולפן הנייד שר האוצר משה כחלון, שהגיע מלווה בחר המועצה לשעבר ואיש העסקים צחי אבו, וכן עם איש הנדל"ן יחיאל אבו, שהרעיף שבחים בשידור על כחלון.

אנשי הליכוד הבכירים השר ישראל כץ והשר יואב גלנט, הגיעו בנפרד להתראיין באשדוד אונליין, כאשר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו עו"ד גבי כנפו, התלוו אליהם.

בשעה שמונה בערב התחיל המשדור המרכזי של אותו היום, במהלכו פורסם מדגם הבחירות הראשון שנערך באשדוד, עם 5 קלפיות של רדיו אשדוד אונליין שהוצבו סמוך לקלפיות מרכזיות. המשדר זכה לחשיפה עצומה ומעל 50 אלף אנשים צפו במשדר בזמן אמת.

אביגדור ליברמן בראיון מיוחד
אביגדור ליברמן בראיון מיוחד

מנכ"לית חטיבת ג' תקשורת יהודית ויצמן, שמובילה את ניהול גוף התקשורת הגדול באשדוד והשפלה (הכולל את עיתון "המגזין אשדוד", אתר החדשות אשדוד אונליין, מסכי פרסום ברחבי העיר ורדיו אשדוד אונליין), אמרה בהתרגשות: "מדובר בנתונים מדהימים בכל קנה מידה, ואנחנו מצויים במצב של צמיחה והתקדמות ברמת הנתונים והחשיפה. אין ספק שרדיו אשדוד אונליין שובר שיאים חדשים ומצליח לבסס את מעמדו ככלי תקשורת ברמה הארצית".

יהודית וייצמן ושי מלול
יהודית וייצמן ושי מלול

הוערך והמגיש הראשי של תחנת הרדיו המצולמת שי מלול, הוסיף ואמר: "הצבנו את אשדוד במרכז מפת התקשורת במדינה בזכות הרדיו המדהים שלנו. מדובר בעבודת צוות מדהימה של עשרות אנשים, שכל אחד מהם תורם את חלקו לטובת הצלחת הגוף התקשורתי הכי עוצמתי והכי חזק בשפלה"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך