תאונה קשה: פצועים ולכודים בהתנגשות שארעה בין רכב לשני סוסים סמוך לאשדוד

כוחות מד"א שהוזעקו לזירת התאונה בין אשדוד לגן יבנה מעניקים סיוע לפצועים, לוחמי האש שנמצאים במקום מחלצים את הפצוע ולאחר מכן הפצועים יפונו לביה"ח אסותא בעיר
תאונה קשה: פצועים ולכודים בהתנגשות שארעה בין רכב לשני סוסים סמוך לאשדוד

בשעה 22:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רכב שפגע ב 2 סוסים בכביש 4 סמוך לגן יבנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר כבן 40 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ואישה כבת 30 במצב קל.

פראמדיק מד"א רועי פולק והחובשים בן טטרו וליאור לוי שנתקלו בתאונה סיפרו: "היינו בדרכנו בנסיעה באמבולנס המשאלות של מד"א כשלפתע התנועה על הכביש נעצרה, ירדנו לשולים ועקפנו את הפקק שנוצר וראינו סוס שוכב על הכביש ובסמוך אליו רכב עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי וסוס נוסף מתהלך.

דיווחנו מיד למוקד מד"א על התאונה וביצענו סריקה ראשונית של הזירה, אישה כבת 30 התהלכה במקום כשהיא סובלת מחבלה בראשה ונהג הרכב, גבר כבן 60 נלכד במושב הנהג, הענקנו להם טיפול רפואי בשטח תוך כדי שהכבאים מחלצים את הנהג שסבל מפגיעה רב מערכתית והם פונו במצב בינוני וקל לבי"ח אסותא באשדוד."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך