המשטרה חושפת: רמת ביטחון התושב באשדוד מהגבוהות בארץ

מפקד משטרת אשדוד, סנ"צ שמעון פורטל הציג היום את נתוני הביטחון של העיר אשדוד משם עולה כי העיר אשדוד בין הערים הבטוחות ביותר בארץ מבחינת רמת הביטחון לתושב
המשטרה חושפת: רמת ביטחון התושב באשדוד מהגבוהות בארץ

מפקד תחנת משטרת אשדוד סנ"צ שמעון פורטל הציג אתמול במועצת העיר נתונים מסכמים לשנת 2018 -2019
סיכום האירועים מלמד על כך שרמת הביטחון במרחב הציבורי והאישי של התושב היא גדולה יותר נוכח ירידה משמעותית של 50 אחוז !!! ברמת הפשיעה שכוללת עבירות רכוש , פריצה לדירות , גניבות רכב , עסקים ופריצה לרכב .
ד״ר יחיאל לסרי : נתוני התחנה לשנה החולפת, המצביעים על ירידה משמעותית כמעט בכל סוגי העבירות והפשיעה באשדוד, תוצאה של העבודה הנהדרת של התחנה בשיתוף הביטחון העירוני, והמוקד העירוני ויחידות הפיקוח , בטיפול בעבירות רכוש, רעש והפרעה לסדר הציבורי, פשיעה ואלימות, המשפיעות על איכות החיים שלנו.
המחוייבות של מפקד התחנה ביחד עם כל צוות השוטרים המסור להעלאת תחושת הבטחון של תושבי העיר , גבוהה ביותר , ועל כך תודה בשם כל תושבי העיר. תודה גם לאגף הביטחון ומנהל התפעול בעיריה על השת״פ המוצלח עם המשטרה והתרומה לביטחון תושבי העיר.  

מפקד התחנה ציין לשבח את שיתוף הפעולה ההדוק ורב השנים עם יחידות העיריה והשימוש בטכנולוגיות החכמות של העיריה ככלי לשיפור ביצועי המשטרה . כך לדוגמא השימוש הרב שנעשה המצלמות הפרוסות בגחבי העיר ובטכנולוגיות המתקדמות ב"מוקד הרואה" , המאפשרות בזמן אמת לקבל תמונה מלאה של האירוע ובתוכם מאפיינים המסייעים למשטרה לתפוס את החשוד באופן מהיר ביותר .
דוגמא לכך, נתן מפקד התחנה -אירוע שוד שהיה ברובע א בשעה 1:30 בלילה , בחור ירד מרכב עם אקדח ושדד אישה . תוך 40 דקות מרגע האירוע נתפס החשוד ברמלה עם הרכוש ששדד. זאת בזכות המצלמות שדרכן קיבלנו תמונה מהירה של הרכב ומיד ביצענו את הפעולות החקירה שהביאו למעצר מהיר מאוד .

66 אלף קריאות בשנה שהם ממוצע של 200-300 אירועים ביום מתקבלים במשטרת אשדוד .
אירוע שנפתח בתחנה הינו תושב שמחייג ומתלונן על נושא מסויים, ניידת יוצאת אל התושב שהתלונן , בתחנת אשדוד מגיעים לטיפול בתלונה בטווח 15 דקות בממוצע ! באירוע קיצון זמן התגובה מהיר הרבה יותר , ציין מפקד התחנה .
פילוח הקריאות מלמד על כך שיותר מ-60 אחוז מהקריאות הינם בנושא עבירות איכות חיים , חניות -חסימה , חניה שלא במקום מאושר, רעש ועוד .

חופי הים
שיא חיובי חסר תקדים !

מודל הביטחון המופעל באשדוד יכול להוות דוגמא לכלל הארץ .
הנתונים שהציג מפקד התחנה יכולים להוות דוגמא ומודל ברמה הארצית ! חופי אשדוד משתרעים על רצועת חוף של 10.5 ק״מ . בחודשי הקיץ מבלים רבים מגיעים לחופי העיר המוכרזים והלא מוכרזים .כולנו מכירים את רמת הצפיפות , צעירים , בני נוער , משפחות ועוד .
לקראת כל עונת הקיץ משטרת אשדוד ואגף הביטחון העירוני נערכים עם תוכנית עבודה מוסדרת שכוללת סיורים רכובים לאורך כל רצועת החוף וסיורים רגליים של שוטרים ועובדי ביטחון ! המודל מוכיח את עצמו שכן בסיכום הקיץ היה רק אירוע אחד משמעותי !!!
קרדיט צילום: עיריית אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך