כך תשווקו את העסק שלכם באופן אפקטיבי ויעיל

כל בעל עסק מוצא את עצמו מוטרד במחשבה הכיצד למנף את העסק ולהפוך אותו מעסק ששורד את החודש לעסק משגשג שהכסף מתחיל לעבוד בשבילו ונהנה מחופש כלכלי. אחת הדרכים למינוף העסק בתווך הארוך והפיכתו לאימפריה היא באמצעות מיתוג ושיווק נכון ואחת הדרכים היעילות והאפקטיביות ביותר לעשות זאת היא באמצעות מוצרי פרסום ממותגים! מה זה מוצרי פרסום? איך זה עוזר לנו להגדיל את קהל הלקוחות ולשמר את הקיימים ולמה כל עסק חייב את זה ? מיד נבין..
מתנה

מתנה אחת שווה אלף פוסטים

במקום להשקיע עשרות אלפי שקלים בכל חודש בפרסום ללקוחות קיימים על ידי הדיגיטל, שלא נדבר על מאות אלפי שקלים בטלוויזיה לפעמים עדיף להעניק ללקוחות הקיימים שלנו מוצרי פרסום ממותגים עם לוגו העסק שיכולים להביא אפקט הרבה יותר טוב ולשחק על הרגש של הלקוח ובמחיר הרבה הרבה יותר זול.

הגברת המודעות למותג בעזרת שקיות ממותגות

בעידן בו הפרסום בדיגיטל תוקף אותנו בכל פעם שאנו גוללים פיד בפייסבוק או באינסטוש,הלקוחות שלנו התחילו לסגל מנגנון הגנה אוטומטי במוח ומתנגדים כמעט לכל מודעת פרסום שעולה לנגד עיניהם כי הם תמיד מסיקים שרוצים לדחוף להם משהו. כאשר אנו מחלקים שקיות ממותגות עם לוגו העסק לכל לקוח שקנה אצלנו,אנחנו יכולים להכניס פה שיווק עקיף,מעין מודל מעקף תודעה,שבו הלקוח משתמש בשקיות הממותגות שלנו,הולך איתם לעבודה ולחדר כמעין שקית נשיאה ובכך עשרות ומאות אלפי אנשים נחשפים אל המותג והלוגו שלנו מבלי לחשוד שאנו מנסים לשווק להם משהו ולכן זה מצליח לעקוף את כל מנגנון ההגנה של המוח ולא סתם מחקרים שבדקו התנהגויות צרכנים הוכיחו שאנשים זכרו את שם המותג של העסק ממנו הם רכשו בזכות מתנה או מוצר שקיבלו בחינם בתוספת לוגו העסק.

מוצרי פרסום לכנסים ותערוכות

מתנות ממותגות בכנסים ותערוכות שאליהם אתה מוזמן,נותנים לך את היכולת להפיץ את המוצרים שלך ולחשוף אותם אל הקהל הרחב. כי לא רק שאתה מראה שאתה פיגורה בתחומך בעצם זה שהוזמנת והגעת אל הכנס,אתה גם מחזק את השם שלך בתעשייה ומשדר איכות ויוקרה במידה ואתה מחלק גם מוצרי פרסום בכנסים הללו . מוצרי קד"מ לכנסים הללו לא חייבים להיות מתנות במאות שקלים כי מה שחשוב הוא יותר הערך הסנטימנטלי עבור הלקוח והמיתוג עבורנו, ככה שדווקא מוצרים כמו דיסק או קי,תיק ממותג, פנקסים ומחברות,עטים ממותגים,צידניות הם אלה המוצרים המובילים בכנסים ותערוכות.

המאמר בשיתוף – לוניטק- מוצרי פרסום ומתנות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך