האלופה רוצה להחזיר את הביתיות

אליצור נווה דוד רמלה, מחזיקת גביע המדינה 2018/2019 , תארח הערב (19.00, שידור ישיר בחמש פלוס.), חמישי, את מכבי בן בנות אשדוד למשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. אשדוד חייבת לנצח בכדי להחזיר לעצמה את יתרון הביתיות. ב-19:00. שידור ישיר בחמש פלוס.
הבית שלהן. אשדוד ניצחה את רמת חן וזכתה ביתרון הביתיות בסדרת הגמר סל
צ'לסי הופקינס. ממשיכה ביכולת הטובה מהעונה שעברה. (צילום ארכיון)

אחרי שלמשחק הראשון בסדרה הופיעה אשדוד ללא טורי ויויאנס, שקרעה את הרצועה הצולבת בסדרת חצי הגמר, היא נאלצת לעלות למשחק השני בסדרת הגמר ללא אליסה בארון  שקרעה, גם היא את הרצועה הצולבת בברכה, במשחק האחרון, שהסתיים בניצחון קל לקבוצה של אלי רבי, 56:77  במשחק חוץ (19.00, שידור ישיר חמש פלוס)

על מנת לחזור לסדרה ולהשוות ל-1:1 חייבת הקבוצה של גלעד כץ למצוא פתרונות יצירתיים מול טיפאני מיטצ'ל, ג'יימי נארד ואליסון הייטאוור וזה לא הולך להיות קל. אשדוד חייבת לנצח בכדי להחזיר לעצמה את יתרון הביתיות.

אשדוד תצטרך למקסם את היכולות של דניאל אדאמס, צ'לסי הופקינס, שי דורון, ירדן גוט ואנט סנואו ולבטל את היתרון שהיה לרמלה במשחק הראשון בסדרת הגמר, שהתבטא ביתרון בכדורים חוזרים 46 מול 31, באחוזים מעבר לקשת 48% לעומת 25% ובזריקות העונשין 80% מול 50%.

פועל יוצא לפציעות של אשדוד מקבל ביטוי גם בנקודות שהשיגו הקבוצות מהספסל. בעוד שאשדוד השיגה רק 3 נקודות מהספסל במשחק הראשון בסדרת הגמר, הרי שרמלה השיגה 10 נקודות מהספסל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך