הסיפור על הילד החולה שחייך

אנשי גמ"ח חסדי מאור מאיר ז"ל, לזכרו של הנער, מאור בן בן שמעון, הגיעו לביה"ח אסותא למחלקת ילדים לחלק מתנות ומשחקים. מקרה עם ילד אחד עצוב במיוחד ריגש את כולם.
הסיפור על הילד החולה שחייך
שמעון בן שמעון וצוות האחיות.

אתמול הגיעו אנשי גמ"ח מאור מאיר ז"ל, בראשות מנהל הגמ"ח שמעון בן שמעון,  לבית החולים אסותא למחלקת הילדים, לחלק להם מתנות ומשחקים ולשמח אותם מעט, ביום המעשים הטובים.

שמעון בן שמעון מספר על סיפור מיוחד שארע שם: "הגענו לשמח את הילדים החולים. הענקנו להם משחקים וצעצועים. אחד הילדים שהיה אם אמו היה מאוד עצוב ובהתחלה לא התייחס אלינו כלל. היה קשה לדובב אותו". בן שמעון לא ויתר: "בסופו של דבר פרתי את המשחקים בפניו ואמרתי לו שיבחר כמה משחקים שהוא רוצה. רק אז הילד לאט לאט נפתח אלינו, התחיל לחייך לקח 3 משחקים ושיחק".

בן שמעון ממשיך לספר בהתרגשות: "האם גם התרגשה מאוד והודתה לגמ"ח חסדי מאור מאיר על זה שהצלחנו להוציא מהילד חיוך. זה עבורי לא דבר של מה בכך".

הגיעו לשמח את הילדים.

גמ"ח חסדי מאור מאיר ז"ל הוקם על ידי שמעון בן שמעון ומשפחתו לזכרו של בנו מאור ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים ואחרי מותו התגלה כמה הילד הצעיר הזה, שהיה רק בן 16, תרם לאחרים. משפחתו החליטה להמשיך את דרכו ומאז היא עוזרת לנזקקים ובעיקר לילדים מהעיר אשדוד וממקומות נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך