נחנכה קהילת הבוגרים של תלמידי אמי"ת באשדוד

בוגרים אמי"תיים: במוצאי שבת האחרונה נחנכה קהילת הבוגרים של רשת אמי"ת באשדוד.
נחנכה קהילת הבוגרים של תלמידי אמי"ת באשדוד
בוגרי אמית אשדוד | צילום: אבישג אבוטבול

את קהילת בוגרי אמי"ת באשדוד מוביל הרב אליהו כהן רב אמי"ת טכנולוגי באשדוד, אשר תארח את מפגשי הקהילה.

קהילת הבוגרים היא חלק מקהילת הבוגרים הארצית של אמי"ת , בהובלת הרב עדי גבר, בה חברים בוגרי בתי החינוך של הרשת מצפון לדרום. בהובלת רבני הקהילות, נפגשים הבוגרים ונהנים משילוב חווייתי של שיעורים, הרצאות וסדנאות לצד פעילויות חברתיות וספורטיביות מגוונות, שילוב אשר מסייע לבוגרים בהמשך דרכם במכינות, בישיבות, בשירות הלאומי והצבאי ובלימודים האקדמאיים.

במוצאי שבת האחרון נפגשו בוגרי ובוגרות תלמידי אמי"ת טכנולוגי באשדוד למפגש ראשון של הקהילה. לאחר ששיתפו עם חבריהם את קורותיהם מאז סיום הלימודים, נהנו הבוגרים משיחה עם הרב אליהו כהן , רב בית החינוך ומוביל הקהילה.

הרב אליהו כהן: "שאיפתנו ליצור גרעין תורני חברתי עבור בוגרי כל בתי החינוך של אמי"ת בעירנו במטרה לבנות עבורם פלטפורמה רוחנית וחברתית להמשך הקשר החינוכי בנינו לבין בוגרינו האהובים".

סימה פרץ, מנהלת אמי"ת טכנולוגי "בית החינוך אמי"ת טכנולוגי הינו קהילה חינוכית לומדת- בית אשר ממשיך ומלווה כל בוגר ובוגרת גם עם תום הלימודים ,  במטרה להוות עבור כל אחד ואחת כתובת לתמיכה, עצה ושותפות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך