יום המעשים הטובים של גמ"ח חסדי מאור מאיר

שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח הגיע ל-4 גנים של החינוך המיוחד באשדוד, ביום המעשים הטובים, ערכו איתם פעילות וחילקו פרסים. אחת הגננות: "תודה רבה על תרומתך האדירה לגן שלנו, גן שנפתח השנה ובהחלט היה זקוק לכל כך הרבה דברים וקיבלנו ממך מעל ומעבר".
יום המעשים הטובים של גמ"ח חסדי מאור מאיר
בן שמעון והילדים

גמ"ח חסדי מאור מאיר ז"ל, לזכרו של מאור בן שמעון פעל אף הוא כמו בכל שנה ביום המעשים הטובים.

שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח הגיע ל-4 גנים של החינוך המיוחד באשדוד. הוא מספר: " עשינו לילדים פעיליות, חילקנו להם פרסים וצעצועים. היה מרגש ומשמח לראות את הילדים המיוחדים. ותודה על הזכות שניתנה לנו לשמח את הילדים".

בן שמעון הקים את הגמ"ח לזכרו בנו שפעל רבות ועזק בסתר לנזקקים. מאז 8 שנים הוא לא מפסיק בעשייה, במיוחד למען ילידם שזקוקוי לזה.

אסתי ברגר מנהלת מתיא של החינוך המיוחד: "כשדברים טובים קורים, זו הרגשה נהדרת. וכשמספרים אותם לאחרים, החוויה לא נגמרת. זה הרגע להגיד לכם תודה, על ההשקעה, הנתינה והרצון לעזור. נתתם מכל הלב ובאהבה, ועל כן שלטחה לכם ברכה. הוויתם דוגמא למופת, בזכותכם למדנו מה זה לתת".

אחת הגננות קרן קמחי מגן כרמל כתבה לבן שמעון: "שמעון היקר וכל העוסקים במלאכה.מצווה גדולה להעניק ולשמח ביום המעשים הטובים. המצווה הזו תקפה לגביך במהלך כל השנה. תודה רבה על תרומתך האדירה לגן שלנו, גן שנפתח השנה ובהחלט היה זקוק לכל כך הרבה דברים וקיבלנו ממך מעל ומעבר.תודה על ההתייחסות, המחשבה, הרצון לתרום ולעזור בפרט לילדנו היקרים בחינוך המיוחד. מי ייתן ותמיד תהיה בצד הנותן והמעניק".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך