הדרום של אילת. אילת נצחה את מכבי אשדוד 74:92

בלי פול סטול המורחק, לא יכולה הייתה מכבי אשדוד/באר טוביה להוות יריבה להפועל אילת, ועוד בבית. אילת הקבוצה הכי דרומית ניצחה את אשדוד 74:92 ושוב אשדוד הסתבכה בתחתית.
הדרום של אילת. אילת נצחה את מכבי אשדוד 74:92
שושי מוציא עצבים על הטבעת (צילום: לירון מולדובן)

פול סטול הורחק בגלל כמה מילים מיותרות לשופטים במשחק מול ירושלים. את המחיר שילמה אשדוד מול אילת הקבוצה הדרומית של הליגה. אשדוד ללא פול סטול ספגה הפסד 92:74 והיא שוב מסתכלת על התחתית.

אשדוד התחילו מצוין, קרטר צלף מבחוץ ולוי קבע יתרון 2:7. טולפסן בשני ג'אמפ שוטים הגדיל שוב, 8:14. נמרוד לוי קטע 10 נקודות ללא מענה. אבל שני סלים נוספים של בריימו החם סגרו את הרבע ביתרון 18:24 לאורחים. סל של פמברטון מריבאונד התקפה ושלשה של טולפסן שוב קירבו את הצהובים, אלא ששולדבראנד צלף מעבר לקשת ובריימו הלוהט הגיע ל-15 נקודות ללא החטאה מהשדה בדרך ליתרון 25:38. אשדוד שיפרה את ההגנה ולוי הוריד לחד-ספרתי, 41:32. טזה נגמר 46:41 בהפסקה לאילת.

בן שימול מייעץ לזלמנסון . (צילום: לירון מולדובן)

בורדיון ובן שימול התעוררו וביחד עם בריימו הגדילו בחזרה, 45:56. עבו התעורר ועם 5 נקודות ואסיסטים יפים קבע רק 63:57. בראיינט וזלמנסון קלעו מהקו וסגרו את הרבע ביתרון 57:68 לאילת. ברבע האחרון זה רק הלך וגדל. זה נגמר  לא טוב מבחינת אשדוד, כולל  טכנית כרגיל לגרינברג ובסיום – 74:92.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך