צעיר בן 18 נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בילד תושב אשדוד

משטרת ישראל מנהלת בימים אלו חקירה רגישה בעקבות תלונה אודות מעשים מגונים בקטין מתחת לגיל 14. אתמול (א') נעצר החשוד במעשה (18) והועבר לחקירה לאחריה נכלא. מעצרו הוארך הבוקר בבית המשפט
אסיר אזוק באזיקים

לפני ימים ספורים הוגשה תלונה בתחנת המשטרה באשדוד כנגד חשוד שביצע מעשים מגונים בקטין שגילו מתחת ל-14 שנים במהלך החודש האחרון. במסגרת פעולות החקירה, נעצר אתמול החשוד במעשה והועבר לחקירה שלאחריה נכלא. היום (שני) הובא החשוד בפני בית המשפט ובדיון שנערך בדלתיים סגורות התיר כב' השופט אבישי כהן לפרסם את המקרה מבלי לחשוף את זהות המעורבים- החשוד והקורבנות, וזאת על מנת לאפשר לחוקרי המשטרה להשלים את פעולות החקירה הנדרשות ולאתר קורבנות נוספים לאור העובדה כי קיים חשש שישנם כאלו. מעצרו של החשוד הוארך ביומיים נוספים.

מפרטים שניתן לפרסם בשלב זה עולה כי החשוד נכח במקום בו שוהים צעירים רבים, שם הצליח בדרך כלשהי להוביל את הקטין למקום צדדי וחשוך בו ביצע בקטין מעשים מגונים. לפני מספר ימים סיפר על כך הקטין לאמו ובעקבות כך הוגשה תלונה בתחנת המשטרה.

במשטרה פונים וממליצים להורים לשוחח עם ילדיהם ולחדד להם את כללי הזהירות בעת מפגש בלתי רצוני עם אנשים זרים וכל הקשור בנושא נגיעה בגופם. "משטרת ישראל פועלת רבות במספר מישורים- הסברה, מניעה ואכיפה, על מנת להגביר את המודעות בקרב הדור הצעיר בנושאים מעין אלו אך נדרשת גם מעורבות הורית לחיזוק ההבנה וחשיבות נקיטת הזהירות בקרב ילדיהם", נמסר מהמשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך